B_Rabbit Mam taki problem ze za kazdym razem jak włącze siec komórką znika mi około złotówka mimi iż mam pakiet non stop. Nagrałem nawet filmik zebyscie mogli zobaczyc. nie wiem co mam zrobic od dwoch dni tak mam, wczoraj zjadło mi 9 zł i na koncie miałem -25 gr : / doładowłem konto i dalej to samo. Telefon nawet nie zdazy dobrze nazwiązac połaczenia a kasa znika.
Simono Pewnie masz zły APN wybrany, nie internet tylko WAP albo coś innego, bądź pakiet na internet nie jest aktywny lub wykorzystany. Także Plus raczej Cię nie okrada, jeszcze nie słyszałem o takim przypadku. Także jak nie jesteś pewien to może zmień trochę temat.
patryk48 Zadzwoń do biura obsługi klienta i zapytaj o co chodzi, i poproś o zwrot straconych pieniędzy.
-=BecomeOne=- jaki masz plan taryfowy ?? Ile MB transferu.. napisz cos wiecej bo jak narazie to wiemy ze potrafisz sprawdzic jak korzystac z internetu i nagrac filmik, z ktorego wynika to ze nie masz zadnego pakietu danych przez co oplata jest pobierana.. //EDIT sprawdz kodem *136# swoj pakiet najpierw
B_Rabbit na tym filmiku wyraźnie widać ze synchronizacja jest wyłączona i nie wchodze w przeglądarke ani nic wiec dlaczego zjada im tyle kasy w ciągu kilku sekund ? Pakiet to "Pakiet interentowy Non Stop" ten za 7 zł (tak jak pisałem w pierwszym poście). W dodatku kupiłem pakiet "50 mb na próbę" i wciąż jest to samo.
Kris Jak to robisz, że 6.02 --> 4.02 --> 5.62 ? Ustaw sobie poprawny APN tak jak mówi kolega. Untitled Page Ustawienia Jesteś pewny, że masz właczony pakiet Non Stop ? Sprawdź na stronie Plus Online lub poprzez *136# Powinno się wyświetlać coś takiego jak na obrazku poniżej.