aktualnie nie mam wifi i nie mogę sprawdzić osobiście, zobacz na markecie aplikacje WifiFix (podajże tak się nazywa, jak nie to wpisz wifi i szukaj czegoś z fixem a:P ) nie dam sobie ręki uciąć że ona coś poprawi, ale myślę że warto spróbować. powodzenia
Zapomniałem o tym wspomnieć, ale sprawdzałem kilka takich aplikacji z fixami, teraz nie jestem w stanie podać konkretnych nazw. Niby trochę pomagały, ale niewiele. Najlepszym sposobem było używanie widżetu do włączania i wyłączania wifi (jak zaczynało zamulać to szybki restart wifi i przez 2-3 min znowu okej 🙂 ). Poza tym, z tego na ile się orientuję większość z nich po prostu wyłącza usypanie wifi, co zrobiłem ręcznie w ustawieniach. Problem jest bardziej skomplikowany, od wczoraj dziwnym trafem dłużej działa bez zrywania połączenia, ale prawda jest też taka, że przestałem się tyle bawić, mam aktualnie trochę innych zajęć. Poza tym już trochę zdenerwowany jestem, kupiłem telefon z Internetem. a praktycznie tego Internetu nie mam (chodzi mi tutaj głównie o korzystanie poza domem, z tym jest dalej to samo).
Byłem dzisiaj na chwilę w salonie, zastałem żonę właściciela, wiadomo nie za bardzo wie o co mi chodzi, miał mąż dzwonić jak wróci za jakąś godzinkę. Oczywiście nie zadzwonił. Jutro idę ze stosownym pismem reklamacyjnym, pewnie wydrukuje też ten wątek z forum Vodafone. Plan mam taki, żeby się domagać wydania oficjalnego fixa przez Google lub HTC, na co po złożeniu reklamacji będą mieli chyba dwa tygodnie (tak by wynikało z tego co czytałem w necie, ale prawnikiem nie jestem). Potem wg stosownej ustawy, jeśli zwrócą mi towar dalej wadliwy i to z tą samą wadą, mam prawo do zwrotu pieniędzy (co pewnie będzie się równało z zerwaniem umowy). Chciałbym, żeby fix wyszedł, ale znając czas działania takich firm jak Google i HTC to jednak wątpię. Będę jeszcze pewnie dzisiaj rozmawiał ze znajomym prawnikiem, może rzuci mi trochę światła na moje prawa. Czeka mnie jeszcze pewnie backup danych, bo chyba będę robił reset przed oddaniem do serwisu.