Witam.
Wczoraj odebrałem telefon z serwisu po wymianie wyświetlacza.
Obejrzałem go dokładnie przy kobiecie obsługującej petentów i zauważyłem kilka sporych rys na tylnej klapce.
Oczywiście przekazałem uwagi tej pani ale powiedziała,że jeśli chcę to zareklamować to muszę oddać cały telefon znowu na reklamację.No po prostu jakiś cyrk...
Czy mam szansę dostać nową klapkę bez oddawaniu znowu telefonu na dwa tygodnie?
Przy przyjmowaniu telefonu napisali w formularzu,że telefon nowy z foliami ochronnymi.
Co dziwne na kartce z CCS-u w Raporcie Naprawy w polu uszkodzenia napisane jest coś takiego:
"Ślady użytkowania,rysy,otarcia"
Tak mnie to zirytowało jak to zobaczyłem,że gdyby nie to,że wyjechałem na wakacje to bym się przejechał do tego serwisu i powiedział co o tym sądzę.
Zrobiłem zdjęcia przed oddaniem telefonu do serwisu więc mam dowody,że telefon był w stanie idealnym bez najmniejszej rysy.
Proszę o jakieś sugestie czy mogę walczyć o swoje.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam