Pisałem wcześniej,w miniusb pierwszy,mi pasuje 24h/dobę ,zawsze ktoś jest w domu.Fakt,ma ręce i nogi,nie narzekam na xkom,bo ma dużo klientów,na meile odpisują ponad 24h,ale to normalne w takim dużym sklepie.Skoro ja mogę zamówić kuriera do siebie,to i oni mogą.🙂 W żadnym wypadku nie uraziłem słuszności działania sklepu.Tylko denerwuje mnie to na różnych forach,jedna osoba opisze swoją sytuacje,być może w negatywnym świetle dla sklepu,a zaraz 50 osób zbezcześci go argumentami typu"Ja kupowałem i jest ok,Ty zmyślasz." Najlepsze jest to że większość negatywów jest unieważniona,bo wtedy sklep zauważa takiego klienta i jak najszybciej dzwoni ,przeprasza i obwinia personel. 😃 To nie temat na dyskusję,do tej pory xkom zachowuje się fer ,więc nie wystawiłem żadnego komentarza,jak pisałem dam znać Wam do poniedziałku czy wysłali obiecaną procedurę,a co najważniejsze czy przyjęli tablet na gwarancję.