Tu Michał z THWACKa. Mobiledev walczy z komputerem i mnie jest dane udzielić się na forum. Dzień dobry wszystkim!
Jestem odpowiedzialny za grafikę także dziękuję za miłe słowa.
Ale po kolei:
Ad. język polski na stronie: pełna zgoda że przydałby się, jednak tworzyliśmy ją patrząc z perspektywy, że czas zawojować świat 🙂, a język angielski wydaje się być językiem globalnym. Poszliśmy na łatwiznę, przy wolnych przebiegach postaram się to nadrobić.
Ad. Sterowanie: bazowaliśmy na sprawdzonym pomyśle - podobne sterowanie jest w oficjalnym Tetrisie EA - i wydawało nam się to słusznym rozwiązaniem. Pamiętam że musiałem się do niego chwilę przyzwyczajać, ale po jakimś czasie stało się naturalne.
Może masz pomysł jak ulepszyć sterowanie przesuwając palcem? Skok klocków jest za mały (za mała czułość) czy coś innego?
Ad. Obracanie klocków do pozycji poziomej: Było to zaimplementowane, jednak po testach doszliśmy do wniosku że się to nie sprawdzi. Na początkowych poziomach ma to jak najbardziej rację bytu, jednak gdy gra z czasem przyspiesza obracanie + zmienianie kolejności nie sprawdzało się. Za dużo zmiennych i mogłoby to wzbudzać niepotrzebne frustracje, stąd rezygnacja z pomysłu.
Ad. Przyciski ekranowe: Może nie byłoby potrzeby gdyby sterowanie paluchem działało inaczej - tu prosiłbym o uwagi.
Ad. Wielkość planszy: Wielkość planszy jest tak zaprojektowana, aby na wszystkich rozdzielczościach było widać niezbędne elementy. Na szerszych ekranach mogą być marginesy (o mniejszym współczynniku wysokości do szerokości). Nie wiem na jakim telefonie grałeś, ale może być tak jak to opisałeś.
Za pozytywne słowa o grafice jeszcze raz dziękuję - bardzo lubię taki styl (przy okazji zapraszam na stronę z T-Shirtami Mandu - Najlepsze koszulki artystyczne! - fajne T-shirty, super koszulki, projektowanie koszulki ) 🙂
Dziękuję za uwagi i czekam na więcej. Prace nad grą jeszcze trwają.
Pozdrawiam