Skocz do zawartości
tofik90

Pokrowiec, folia i karta pamięci !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Wlasnie przyszedl do mnie nowiutki One V. Zanim bede go używać chciałbym go w jakiś sposob zabezpieczyć. Jakie modele 'ochraniaczy' tych z tworzywa sztucznego lub skóry polecacie ? Rownoczesnie chcialbym kupic jakąś dobra folie na ekran, ktora nie zmniejszalaby czulości ekranu. Ostatnia rzecza ktora chce dokupic jest karta micro sd. Jaka firme i parametry techniczne karty polecacie ?

Pytam sie o te rzeczy z tego względu, ze nie mam pojecia o jakości akcesoriow do smartfonow (jestem początkującym użytkownikiem androida)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    beukot

Folia na ekran - tylko Brando. Unikaj tanich klejonych. Brando tania nie jest, ale można ją łatwo zdjąć, umyć i nakleić ponownie.

Kartę pamięci weź markową (Samsung/Sandisk/Kingston) i im wyższej klasy tym lepiej (szybkość).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ona jest całkowicie przezroczysta czy widac na wyswietlaczu jej obecnosc ?

A jak z futerałami do tego telefonu ? co lepiej kupic : 'kondoma' z sylikonu czy skórzany 'portfel' ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    A jak z futerałami do tego telefonu ? co lepiej kupic : 'kondoma' z sylikonu czy skórzany 'portfel' ?

Ja ogólnie to nie rozumiem (folia powiedzmy jest uzasadniona), jak można tak piękny telefon pakować do jakiegoś kawałka gumy, czy innego badziewia.

Bez obrazy, ale futerał do telefonu kojarzy mi się z taką typowo polską skłonnością do przesady... wszystkie rzeczy są po to, aby ich uzywać, rozumiem, że płacimy za to i chcemy aby było zawsze ładne i piękne, ale... trochę rozsądku. Rozumiem kobiety, które noszą telefony w torebkach, albo ludzi, którzy po prostu nie noszą komórek przy sobie tylko ciepią gdzieś do plecaka itp. W takich przypadkach jest to logiczne. W pozostałych - jaka jest przyjemność korzystania ze smartfona zapakowanego w silikon czy skórę?:zdegustowany: