Witam, jakieś 3 tygodnie temu oddałem mojego SGS3 na gwarancję. Do tej pory nie ma o nim żadnej informacji, nie wiem nawet czy telefon dotarł do serwisu bo oddałem go u operatora a ten za każdym razem kiedy chcę się czegoś dowiedzieć odprawia mnie z kwitkiem. Tutaj się rodzi pytanie - jak to jest z naprawą serwisową? Czy jest jakiś ograniczony czas, w którym serwis ma naprawić telefon? Nerwy mnie biorą bo żadnej informacji nie ma - chociaż by mogli się dowiedzieć gdzie ten telefon siedzi i czy go naprawiają, czy czekają na części, czy jeszcze coś innego to by mi wystarczyło a tu nic. Może mi coś doradzicie bo ja sam jestem skołowany a na naprawach serwisowych i czasie ich realizacji się nie znam. Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
PS: Jeśli coś się nie zgadza z tematem to proszę o jakieś wskazówki - przeczytałem regulamin nazewnictwa, ale zawsze gdzieś się mogłem pomylić - pierwszy temat założony przeze mnie na tym forum więc jeszcze nie miałem okazji się "wyćwiczyć":D