Skocz do zawartości
jimboss

Aplikacje Mody Patche dla 1.6 Donut

    Rekomendowane odpowiedzi

    siema wszystkim

    mialem mozliwosc przestestowac kazdy ROM z XDA na G1, i musze stwierdzic ze nie ktorzy chyba nie rozumieja znaczenia slowa STABLE, ok moze jest STABLE jezeli nie dzwonisz, wysyalasz sms'ow, nie uzywasz kamery, nie instalujesz aplikacji, nie grasz w gry i nie uzywasz nawigacji podczas jazdy w samochodzie... wtedy system sie nie sypie i tu sie zgodze.

    wrocilem do Donut'a mimo ze bardzo brakuje mi mozliwosci , ktore sa w FROYO . jednak chce postawic na STABILNOSC I SZYBKOSC... wiec zainstalowalem : The AOSP1.6_r2+ADP DRD36 ROM

    [ROM]TheOfficial DONUT TMO, ADP & AOSP (dream/magic)(EBI0/EBI1) [3/17/2010] -- v2.6.3 - xda-developers

    w sumie wszystkie wersje testowalem z tego linka i musze przyznac ze sa to jak dla mnie najlepsze modyfikacje, wystarczy zainstalowac ADW Launcher, no i moze jakis temat np : [Theme] Android 2.0 stock for AOSP 1.6 - V1.2 - 12/08/2009 - 'MetaMorphed' - xda-developers

    no i mamy Stabilny, Solidny ladny dla oka system...

    Jedyne czego szukam to aplikacji, ktore podmienia mi ALARM, KONTAKTY, moze Galerie, loockscreen itd itp

    ma ktos jakies pojecie, z GORY DZIEKI ZA ODPOWIEDZI ---->>>> PZODRO

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Drako

    A czy nie zadowala Cię:

    a) Donut by Laszlo

    b) eClair by Laszlo

    ....?

    Bo coś mi się wydaje, że zgodnie z przysłowiem "cudze chwalicie, swego nie znacie" przetestowałeś wszystkie zagraniczne ROMy pomijając naszych rodzimych twórców ;)

    PS: Z tego co pamiętam ROMy Laszlo są na XDA więc sam nie wiem czy ich nie widziałeś czy jednak się nie zpodobały :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    A czy nie zadowala Cię:

    a) Donut by Laszlo

    b) eClair by Laszlo

    ....?

    Bo coś mi się wydaje, że zgodnie z przysłowiem "cudze chwalicie, swego nie znacie" przetestowałeś wszystkie zagraniczne ROMy pomijając naszych rodzimych twórców ;)

    PS: Z tego co pamiętam ROMy Laszlo są na XDA więc sam nie wiem czy ich nie widziałeś czy jednak się nie zpodobały :P

    heh, tak jak napisalem testowalem wszystkie :D

    Dobrze ze mi przypomniales mi o Donut by Laszlo bo to rzeczywiscie jedna z najlepszych wersji 1.6 juz nie pamietam jakie ona daje mozliwosci "kustomizjacji" ale w wersji ktora ja podalem , jest wszysko co potrzebuje, aczkolwiek brakuje kilku rzeczy ktora sa w Cyanie 4.2.15.1 (ta wersja tez nie jest taka zla).

    swoja droga pamietam , jak w pracy na Donucie od Laszlo - telefon nie widzial Routera ??? szybko zmienilem ROM , chyba na jakis 2.1 i wszystko bylo oko, dlatego odpuscilem Laszlo, ale chyba znowu postawie ten sysytem :]

    eClair by Laszlo tez mialem, na poczatku zrobil na mnie wrazenie pozniej sie wysypal, z kazdym dniem wiecej problemow .NIE NAWIDZE KIEDY RESETUJE MI SIE TELEFON lub MUSZE CZEKAC 3 DNI na otwarcie KONTAKTOW

    jak dla mnie nie ma eClair'a ktory sie nie sypie - no chyba ze ktos uzywa cos czego ja jeszcze nie testowalem ?

    Edytowane przez jimboss

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podpisuje się pod pierwszym postem obiema rękoma i nogami. IMO nawet CM zmienia zdecydowanie za dużo, i tweaki, które na pierwszy rzut oka powinny usprawniać prace telefonu, często po dłuższym użytkowaniu przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego. Jasne, fajnie jest na swoim Froyo odpalić galerię 3D i za pomocą multitouch zrobić zoom na zdjęciu, ale gorzej, kiedy ten wyczesany ROM otwiera Ci książkę telefoniczną kilkanaście sekund, pozwala odebrać przychodzące połączenie po 6 sygnałach albo resetuje się po włączeniu odtwarzacza muzyki. Dlatego sam postanowiłem na dłużej dać sobie spokój ze skananiem po ROMach.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nerkin

    Co do Eklerki Laszlo, to mam mocno mieszane uczucia, bo ROM strasznie świruje po jakimś czasie użytkowania. Donut? To inna bajka - stabilniejszego i szybszego 1.6 nie znam:) A co do nowych ROMów... Sam się trochę ich bałem ale ostatecznie jestem zadowolony. A co do Eklerów, próbowałeś Chromatica jimboss? Mój Dream już sporo przeżył, ale akurat żaden z tych ROMów nigdy mnie niemile nie zaskoczył. Włącznie z najnowszą wersją opartą na Froyo. Jak nie testowałeś, to zerknij - polecam:) Również cenię sobie szybkość i stabilność a jednocześnie jestem wielkim fanem Chromersmitha i jego dzieł:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x