Serwis nie wymaga okazania karty gwarancyjnej.
To, czego serwis wymaga a czego nie, to już inna kwestia. Gwarant wymaga okazania oryginału poprawnie wypełnionej karty.
edit:
Rzeczywiście, gwarancja nie wspomina ani słowem o karcie. Mój błąd.
Ale z drugiej strony mamy:
- zdanie 4 dokumentu gwarancyjnego:
Motorola nie będzie zobowiązana honorować jakiegokolwiek oświadczenia
dotyczącego Produktu, które nie zostało złożone bezpośrednio przez Motorolę, ani
żadnego zobowiązania z tytułu gwarancji dotyczącego sprzedawcy.
- art. 13 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
Udzielenie kupującemu gwarancji następuje bez odrębnej opłaty przez oświadczenie gwaranta, zamieszczone w dokumencie gwarancyjnym (...)
Można więc dowodzić, że Motorola oświadczenia nie złożyła.