Skocz do zawartości
Biune

[CM9] [HWA] ICS (4.0.4) Fast Edition Black 2.0

    Rekomendowane odpowiedzi

    Rabbit

    Spokojnie wystarczy fullwipe ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Użytkuję ten ROM od 5 dni i wg mnie jest bardzo dobry. W codziennym użytkowaniu telefon jest szybki i stabilny poza jednym poważnym problemem. Dwa razy miałem problem z zegarem, po prostu się zatrzymał. Nie wiem czym to jest spowodowane, raz się zdarzyło podczas słuchania muzyki, drugi raz podczas czuwania.

    Czas na jednym ładowaniu jest podobny do CM7.2 - ok. 2,5 dnia. Średnia ilość RAM 180-200 MB. W ustawieniach HWA prawie wszystko odznaczyłem. Gra Dead Trigger działa dobrze(w CM7.2 ścinała się).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Satin

    Mam dwa pytania związanych z tematem, a mianowicie :

    1) Przy linku do pobierania pliku, pisze że wersja jest dla Defy+ i Defy z czerwoną soczewką. Co jeżeli mam zieloną soczewkę, mogę również bez problemu to zainstalować?

    2) W danym momencie posiadam na telefonie MIUI, przed instalacją muszę na nowo wrzucić Froyo i dopiero zrealizować kroki opisane w instrukcji na górze. Czy wystarczy tak zwany 'full wipe'?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    miziel

    1) Jak nie chcesz aparatu to możesz

    2) full wipe styknie :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Satin

    Ah, czyli to w ten sposób będzie działało. W takim razie będę dalej czekał na coś stabilnego z ICS.

    Dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź. ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam pytanie: Czy jest jakaś aplikacja do zmieniania uprawnień aplikacji? W CM7 wystarczyło wejść w ustawienia danej aplikacji i odhaczyć uprawnienia, niestety w tym systemie to nie działa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety link nie dziala :zdegustowany: Moze ktos wrzucic jakis inny?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Satin

    Orientuję się ktoś czy będzie wersja dla zielonej soczewki? ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam ten soft od 3 dni i jestem W miarę zadowolony. No ale niestety jest jeden problem. Internet jak działa to dosyć szybko, ale często się zdarza że przestaje działać tak jakby był wyłączony, pomaga tylko restart telefonu, ale zaczyna się to robić irytujące, poradzi ktoś coś na to?

    Problem z zegarkiem miałem również od razu po wgraniu softu. Jednak poklikałem trochę w ustawieniach zegarka i jest już ok

    Btw: gdzie tu jest budzik? ;/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x