Nie chciałbym cię straszyć, ale ta ramka trzyma cały telefon w kupie i prędzej czy później przez tę ramkę ci się telefon "rozleci". Obserwuj czy czasem szkło na ekranie ci się od niej nie odkleiło, bo w tym momencie to ono stanowi szkielet telefonu.
Na twoim miejscu skorzystałbym z 10 dniowego prawa do zwrotu towaru zakupionego w necie (jeśli jeszcze ten czas nie minął). Jeśli już minęło 10 dni, to skontaktuj się ze sprzedającym a potem złożył spór na Allegro, że do telefonu nie dołączono paragonu/gwarancji.
Jeśli sprzedający nie wyśle ci dokumentów, to wyślij mu list polecony za potwierdzeniem odbioru z prośbą o zwrot zapłaconej kwoty za telefon oraz opcją odesłania telefonu. Oczywiście taki dokument oleje, ale wtedy wraz z kopią, potwierdzeniem odbioru, krótkim opisem uszkodzenia oraz opisem całej sprawy załóż w sądzie rejonowym sprawę o nakaz zwrotu kosztów telefonu i zwrot towaru. Jest to prostsze niż myślisz i niesamowicie skuteczne, ale wymaga trochę czasu.
Taką ścieżkę reklamacji przechodziłem już dość często:
Sklep / Allegro --> centrum sporów Allegro / rozmowa ze sprzedawcą --> Inspektoraty Inspekcji Handlowej / Policja (w zależności od sprawy) --> list z poleceniem zapłaty --> Sąd Rejonowy --> polecenie zapłaty ze strony sądu --> czasem sprawa w sądzie, ale zwykle kasa na koncie od razu