W przypadku problemów z tabletem Nexus 7 może zajść konieczność wysłania go do serwisu. Należy zrobić to poprzez stronę
ASUS :: Strona główna
kliknąć w zakładkę serwis i wprowadzić numer seryjny urządzenia, który najdziemy na pudełku. Następnie należy wypełnić formularz, w którym trzeba opisać problem z tabletem. Po chwili otrzymamy e-mail z numerem RMA. Następnego dnia po sprzęt zgłosi się kurier i zabierze Nexusa. W e-mailu będzie znajdował się link, pod którym będziemy mogli na bieżąco śledzić postępy w naprawie.
Ja swojego nexusa (kupionego w UK - PC World) wysłałem 25 września. Następnego dnia był on już w trakcie naprawy, jednak dzień później pojawiła się informacja, że sprzęt oczekuje na części zamienne. Dziś (4 października) dostałem kolejnego maila od Asusa o treści
Szanowny Kliencie,
Z przykrością zawiadamiamy o braku części potrzebnych do zakończenia Twojej naprawy.
Twoje RMA czeka na część oznaczoną jako ME370T-1B LCD(WTK/A+)+TOPCASE.
Prognozowany czas oczekiwania na tą część to 12 dni.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności i zapewniamy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, by naprawa została zakończona jak najszybciej i z najwyższą starannością.
Pozdrawiamy,
Zespół Wsparcia Technicznego ASUS Polska
Czyli wygląda na to, ze jeszcze sobie poczekam 🙁
Problemem w moim tablecie był wystający i trzeszczący z lewej strony ekran. Napisałem także o martwym pikselu, który co prawa widoczny był tylko i wyłącznie, gdy uruchomiłem aplikację do wykrywania takich pikseli, ale stwierdziłem, że skoro już wysyłam tablet, to niech wymienią w nim co nie jest idealne.
Piszcie o swoich doświadczeniach z serwisem Asusa.