Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    kulfi82

    Ja właśnie odebrałem swój egzemplarz od UPS. Serwis wymienił ekran na nowy - była na nim przyklejona nowa folia z numerami seryjnymi, na potwierdzeniu widnieje opis LCD Color Abnormal Display i dalej LCD monitor:LCD flicker/blinking*Mechanical /Psyhical:Other Isuer:M09C. Spasowanie LCD idealne, puki co nic nie trzeszczy - jestem pozytywnie zadowolony. Zobaczymy jak będzie dalej.

    Zastanawiam się tylko opisem LCD Color Abnormal - fakt faktem ostatnio jakoś tak wyblakł ten ekran ale myślałem, że tak ma być a drugiego do porównania nie miałem.

    Edytowane przez kulfi82

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    a otwierałeś go? wszystkie śrubki są? - tzn. czy widać co właściwie się zmieniło, że teraz ekran nie odstaje.?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kulfi82

    Nie otwierałem nexusa przed wysyłką więc nic mi nie da zaglądanie do środka teraz. Jak wspomniałem pewien jestem, że wymieniony został ekran. Napisałem rano do NMC aby objaśnili co zostało naprawione ale mail pozostał bez odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Właśnie dostałem z powrotem mojego nexusa. Został wymieniony ekran oraz topcase assy (zapewne chodzi o srebrną ramkę wokół ekranu, bo widzę, że jest nowa). Teraz wszystko idealnie pasuje, nic nie trzeszczy (i mam nadzieję, że tak zostanie).

    Zabieram się za odblokowywanie/przywracanie backupów.

    Edytowane przez DonPorazzo

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ogromne dzięki za odpowiedzi. :)

    Zachęciły mnie one do wysłania mojego sprzętu (C7O z Google UK) do serwisu.

    Jak tylko go odbiorę to dam znać co zrobiono.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tasick

    Witam, czy dead pixel jest czarny na każdym tle? Mam źle spasowany ekran i trzeszczy mi. Jak oddawaliście na gwarancje to co pisaliście(napisać że obudowa trzeszczy czy ekran)? I czy pakowaliście w dodatkowe pudełko?

    Edytowane przez Tasick

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    potwierdzam, mój nexus również dziś doszedł. Wszystko idealnie spasowane, ale ile nerwów i czekania...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety po dniu i wieczorze testów okazało się, że tablet wrócił z serwisu nie-do-końca sprawny. To jest dopiero żenujące.

    Problem opisałem tu:

    http://forum.android.com.pl/f600/ekran-zupea-nie-czarny-na-minimalnej-jasnoa-ci-223392/#post1856771

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    U mnie nie ma tego problemu - chyba. Ale jak nacisne palcem na obudowe po prawej stronie - tak po srodku to trzeszczy. Tez tak macie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam szybkie, acz ważne pytanie.

    Czy po doręczeniu Waszych tabletów do serwisu mieliście status na stronie UPS "zwrócono do nadawcy"?

    ioGVE.png

    EDIT:

    @down, dzięki za odpowiedź. :) Aktualnie jest "Repairing" więc wszystko OK. Trochę się wystraszyłem tym statusem UPS. ;)

    Edytowane przez RadkoR

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x