Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    Tak, oznacza to, że paczka wylądowała u nadawcy (którym jest nmc-pe). Za chwilę będziesz mógł śledzić naprawę pod linkiem, który dostałeś od RMA ASUS.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Patroy

    Czy ktoś z was reklamował tablet z powodu lagów odczytu i zapisu po zapełnieniu wewnętrznej pamięci? Jak serwis się do tego ustosunkował?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    10 - 10 - 2012 - kurier odebrał Tablet do serwisu, u mnie zle sprasowany ekran.

    11 - 10 - 2012 - Potwierdzili mi ze dostali tablet i zaczynaja działać

    12 - 10 - 2012 - Potwierdzili że odsyłają, nic nie wymieniali, tylko naprawili zle sprasowany

    15 - 10 - 2012 - dziś rano wrócił, wyglada na ok.

    @RadkoR

    Śrubek nie miałem już fabrycznie. Potestuje kilka dni i dam znac czy na stałe jest sprasowane dobrze.

    Edytowane przez hoolgerr
    edit

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli dasz radę to zajrzyj pod tylną klapkę. Ich "naprawa" najprawdopodobniej polegała na wykręceniu dwóch śrubek.

    Jeśli tak jest to odstający ekran wróci po kilku godzinach/dniach.

    Mój tablet cały czas leży ze statusem "Waiting-[WB1] Wait for Material/Spare Parts". Wszystko wskazuje więc na to, że będzie wymieniany ekran.

    W opisie usterek wyszczególniłem wszystkie wady, w tym: odstający ekran, wyblakłe kolory, wypalanie ekranu (ghosting), migotanie ekranu, 2 martwe piksele, trzeszcząca tylna obudowa po przeciwnej stronie odstającego ekranu.

    Być może lista usterek spowodowała wymianę ekranu a nie "spasowanie".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój nexus leży w serwisie (powód: port microUSB prawdopodobnie uszkodzony, tablet przestał się ładować/komp go nie wykrywa) ze statusem Waiting-[WB1] Wait for Material/Spare Parts od dwóch dni roboczych. Ktoś wie, ile to może potrwać? To znaczy, że przyjęli reklamację i naprawiają, czy jak? Tablet mi spadł z niewielkiej wysokości na miękkie, ale nie ma fizycznych śladów uszkodzenia na obudowie. Z resztą usterka nie wystąpiła bezpośrednio po tym zdarzeniu.

    @Radkor

    Faktycznie, przepraszam za śmiecenie. Jestem po prostu trochę wkurzony, że mi sprzęt podziałał tylko tydzień. Dziękuję za odpowiedź :)

    Edytowane przez GrubyNoodles

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    To znaczy, że przyjęli reklamację i naprawiają, czy jak?

    Znaczy to dokładnie co jest napisane: "Oczekiwanie na materiały/części zamienne". Logika więc nakazuje myśleć, że nie odrzucili naprawy ze względu na uszkodzenie mechaniczne a naprawiają urządzenie w ramach gwarancji, tylko po prostu czekają na części.

    Ktoś wie, ile to może potrwać?

    Czekaj cierpliwie. Ja czekam od 11 października. Przeczytaj też to co napisałem wcześniej o podawaniu swoich statusów w tym temacie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tasick

    W czwartek wysłałem nexusa i w piątego już go mieli. Dziś go odebrałem. Napisałem że ekran wystaje, trzeszczy i jest martwy pixel. Tego ostatniego nie naprawili.... Zaraz sprawdzę czy naprawienie to było po prostu odkręcenie śrubek...

    ---------- Post dołączono o 16:05 ---------- Poprzedni post napisano o 16:03 ----------

    tylko odkręcili śrubki...

    ---------- Post dołączono o 16:07 ---------- Poprzedni post napisano o 16:05 ----------

    Oddać go jeszcze raz na gwarancje?

    Zawiodłem się na tej firmie..

    Edytowane przez Tasick

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Oddać go jeszcze raz na gwarancje?

    Oddaj, ale dodatkowo dopisz o migającym ekranie, wyblakłych kolorach i ghostingu (wypalanie ekranu).

    Ja to wszystko opisałem (moje faktyczne usterki) i tablet leży od 11 października czekając na części tak więc na pewno coś będzie wymieniane.

    Wychodzi na to, że jeśli zgłaszamy sam odstający ekran to wykręcają po prostu śrubki, a gdy zgłosimy więcej usterek to wymieniany jest cały front.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tasick

    Dobra, jutro zgłoszę. Jak napisać o tym ghostingu(napisać wypalanie ekranu)?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x