Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    iras77
    Dnia 15.04.2016 o 20:32, Lawstorant napisał:

    Znasz język angielski? Przecież wszystko masz napisane.

     Lawstorant 3223 posty! - wszystkie to takie głupie komentarze? 

    PikaKnight2016 - też mam taki status i żadnej informacji zwrotnej z serwisu?

    Jak zakończyła się Twoja naprawa?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @iras77 Jakie głupie? Jest napisane że naprawa w trakcie i oczekują na zapłatę.

     

    Gratulacje

    Spoiler

    Golden_Shovel.png

     

    Edytowane przez Lawstorant

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x