Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    RadkoR, masakra, że nie naprawili Ci wystającego ekranu. Asusa miałem za porządną firmę, ale widać nexus 7 nie jest ich najlepszym produktem (może to przez ciśnienie ze strony Google?). Pytanie tylko, dlaczego teraz rzetelnie ich nie naprawiają.

    Swoją drogą jestem ciekaw, jakim cudem te nasze tablety przeszły testy po naprawie.

    Edytowane przez LukaszK

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    -----------------------------------

    Statusy w serwisie

    2012/10/24 Final Testing

    więc po jednym dniu pewnie zostanie mi odesłany tablet. podejrzewam że odkręcili tylko śróbki , a pozostałe wady które podałem czyli pozioma linia co jakiś czas na ekranie oraz wypalanie ekranu pewnie zignorowali..... :( zobaczymy....

    -----------------------------------

    Witam

    Wczoraj wysłałem i dzisiaj ze statusu wygląda żę przyjeli i od razu zwrócili do nadawcy :(.

    Czy to oznacza że nic nie naprawili ?? :(((((((

    Nexusa 7 kupiłem w Anglii przez stronę Googla - nie zamieściłem paragonu.....

    Koszalin, Poland 24.10.2012 9:52 Zwrócono do nadawcy

    24.10.2012 8:12 W doręczeniu

    24.10.2012 8:11 Skan przybycia

    Krosniewice, Poland 24.10.2012 2:12 Skan wyjazdu

    Krosniewice, Poland 23.10.2012 21:48 Skan przybycia

    Poznan, Poland 23.10.2012 18:45 Skan wyjazdu

    23.10.2012 17:16 Skan odbioru

    Poland 22.10.2012 3:25 Zamówienie zostało przetworzone: Gotowe dla UPS

    Edytowane przez rl0infeck

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Swoją drogą jestem ciekaw, jakim cudem te nasze tablety przeszły testy po naprawie.

    Też mnie ciekawi to czy ktoś sprawdza urządzenie po naprawie pod kątem usterek zgłaszanych przez klienta. Wyraźnie zgłaszałem (jako pierwszą usterkę): odstający ekran po lewej stronie, migotanie ekranu, wypalanie ekranu (ghosting), charczący głośnik i skrzypiąca obudowa z prawej strony.

    Jak widać najbardziej ich poruszyła moja skrzypiąca obudowa, którą postanowili wymienić na nową, która.......nadal skrzypi w tym samym miejscu... :facepalm:

    Reasumując, dostałem urządzenie praktycznie w takim samym stanie w jakim je wysłałem do serwisu, a może nawet gorszym, bo ekran odstaje bardziej.

    ---------- Post dołączono o 12:11 ---------- Poprzedni post napisano o 12:07 ----------

    Wczoraj wysłałem i dzisiaj ze statusu wygląda żę przyjeli i od razu zwrócili do nadawcy

    Przeczytaj wcześniejsze posty w tym wątku. Pytałem już o to samo i padła też odpowiedź. Potwierdzałem to nawet w samym UPSie.

    PS. Myślę, że można dopisać info o tym statusie UPS do pierwszego posta.

    Edytowane przez RadkoR

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzisiaj kurier przyniósł mój tablecik z naprawy. Gdzie można przeczytać co zostało zrobione itp ? bo na stronie jest tylko że naparwiono i nic więcej. Według mnie wymienili ekran (miałem małą rysę a teraz nie ma jej). Poza tym narazie nie odstaje ekran więc to też naprawili (mam nadzieje ze trwale :) . jeszcze musze sprawdzić to wypalanie i pionowa biała linia która czasami się pojawiała

    Znalazlem.

    Wymienili u mnie:

    1. LCD + TopCase

    2. Cable Usb

    Edytowane przez rl0infeck

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Paranoja... U Ciebie wymieniają ekran w ciągu jednego dnia a u mnie po 2-óch tygodniach odsyłają z odstającym ekranem i wymienioną klapką... :facepalm:

    Wysyłam ponownie. Tym razem z wydrukiem zdjęć, na których widać odstawanie ekranu na długości ponad 16cm. Dla zainteresowanych link do zdjęć.

    Fakt niewykonania naprawy zgłoszonej poprzednio usterki zgłosiłem już bezpośrednio do Asusa. Jeśli tym razem znowu tego nie naprawią to już zadbam o "reklamę" jakości napraw gwarancyjnych wykonywanych przez NMC-PE Polska Sp. z o.o. :mad:

    Edytowane przez RadkoR

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Evinek

    Problem: odklejony ekran + rzadkie problemy z wifi.

    Opisze dokładnie jak przebiegła naprawa.

    Wtorek (23 październik) - wysłałem formularz ze strony, zapakowałem i czekałem do następnego dnia.

    Środa - kurier rano zabrał tablet.

    Czwartek - rano ASUS dostał tablet.

    Piątek - rano dostałem emaila o tym, że tablet został odebrany i przepraszają za wszystkie niedogodności. Naprawili w tym samym dniu i po południu UPS dostał już paczke.

    Sobota - w nocy dotarł do Gdańska.

    Poniedziałek - tablet otrzymany.

    Dodam, że mieszkam w Gdyni, a Asus był wysyłany do Koszalina.

    Co do naprawy to się spisali. Wymienili ekran i chyba ramke( jeśli dobrze zrozumiałem). Ekran spasowany o wiele lepiej. Wifi nie ruszali i się nie dziwie - błąd ten trudno ponownie pokazać więc nie widzieli problemu.

    Dane wymienione:

    LCD MOD + TOPCASE ASSY

    Screeny na dole postu.

    Ogólnie, moim zdaniem, bardzo dobrze się spisali. 6 dni bez tabletu dało rade wytrzymać. Polecam.

    y3a6aqeh.jpg

    ezetyse3.jpg

    uzedy6um.jpg

    Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Notatka od Moderatora: RadkoR
    wykrzyk.png Następnym razem proszę o zamieszczanie dużych screenów w znaczniku SPOILER.
    Edytowane przez Evinek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Tasick

    Dziś włączam muzykę przez głośnik i strasznie trzeszczało, wcześniej było ok. Czy wymiana powinna być w ramach gwarancji?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wymiana na nowego Nexusa ? Nie. Wymiana głośnika - tak. Właśnie przez to ostatnio oddałem mojego N7, bo trzeszczał głośnik i przy okazji napisałem o odstającym ekranie. Nexus czeka w serwisie na części :(

    Edytowane przez LukaszK

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    We wtorek odesłałem ponownie swoj tablet na gwarancję, dziś mi nadali kuriera zwrotnego. Telefonicznie potwierdziłem co było robione.

    Wymiana panelu tylnego + wymiana całego top'u z wyświetlaczem.

    W poniedziałek zrobie editke i dam znać jak nowy ekran sie spasował.

    [edit]

    Wymienili tak jak mówili Top+LCD+BACK. Ekran sprasowany bardzo dobrze, nic nie odstaje i nie trzeszczy, zgłaszałem tez trzaski w glosniku ale nic z tym nie zrobili. Cześci maja na miejscu wiec jak ktoś ma zamiar wysyłać to jak najszybciej.

    Edytowane przez hoolgerr
    uzupełnienie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x