Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    Evinek

    Witam was.

    Otóż mam parę problemów z tabletem, ale nie wiem czy wysyłać do ASUSa ponownie tablet.

    Mam lekki problem z mryganiem ( gdy wifi coś pobiera?), raz wyskoczył ghosting i czasami wifi nie chce nic pobierać, ale jest połączony - pomaga restart wifi( http://forum.android.com.pl/showthread.php?t=224521).

    Teraz dylemat czy oni to naprawią. Miałem wymieniony ekran ( był źle spasowany) i po tym zaczął mrygać ekran. Najgorsze jest to, że te rzeczy pojawiają się " losowo". Boje się, że powiedzą, tablet sprawny, a problem nadal będzie występował. Czasami trudno powtórzyć te problemy. Zdziwilo mnie to też, że mryga u mnie w domu, ale już u kolegi nic nie widziałem ( po prostu nie zauważyłem?).

    Co możecie mi polecić? Próbować czy raczej nie warto? Szkoda mi oddać na tydzień tablet gdzie nic nie naprawią.

    Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak dla mnie mryga tylko, gdy zasięg WIFI jest bardzo słaby w innym wypadku nie ma problemu. Nie przeszkadza mi to na tyle aby oddawać go do serwisu. Musiałbyś im pokazać te mryganie a wątpie żeby dali ci się tam podłączyć do jakiegoś WI-FI :).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    "Product was repaired OK and is now ready for packing."

    Telefonicznie uzyskałem informację, że wymieniono cały front (LCD + Top Case), a więc wreszcie udało się wywalczyć wymianę ekranu. Szkoda, że dopiero za drugim razem...

    Mój Nexus dotarł do nich 2 piątek 2 listopada. Dzisiaj został już do mnie wysłany, a więc naprawa zajęła im 1-2 dni robocze.

    Tak więc jeśli zastanawiacie się czy wysyłać do serwisu z problemem z ekranem, to ślijcie jak najszybciej póki mają części na magazynie. :)

    Zadbajcie tylko o to, aby dokładnie opisać usterkę. Najlepiej włożyć do pudełka kartkę ze szczegółowymi informacjami a nawet wykonać zdjęcia odstającego ekranu. U mnie tym razem to pomogło.

    EDIT:

    Przed sekundą odebrałem tablet.

    Wymieniono ekran: ME370T-1B LCD MOD+TOPCASE ASSY

    Ekran teraz spasowany idealnie. Zobaczymy jak będzie po rozgrzaniu...

    Jako ciekawostkę dodam, że po wymienia ekranu wykręcono 2 śrubki. :)

    Edytowane przez RadkoR

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam,

    U mnie wygasła jedna z linii wyświetlacza oraz były problemy z włączaniem tabletu.

    22.10 został sprzęt odebrany przez kuriera a z powrotem wrócił do mnie 08.11.

    Dodam, że sprzęt był zakupiony w USA i nie było żadnych problemów z uznaniem gwarancji przez ASUS Polska.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk

    Witam.

    Musze przyznać, że serwis w Koszalinie wie co robi. Ja odesłałem mojego Nexusa z powodu odstającego ekranu i mrugania ekranu podczas używania WiFi. Teraz, po naprawie mam w końcu Taba w stanie, w jakim powinien wyjść z fabryki. Wymienili mi ekran, spasowali go idealnie. Wymiana wpłynęła też na migotanie ekranu. Co ciekawe naprawa była ekspresowa. Kurier odebrał przesyłkę w czwartek, w piątek rano dotarła do serwisu, a już wieczorem czekała na pakowanie. W poniedziałek nadali przesyłkę do mnie, a dzień później cieszyłem się naprawionym Nexusem.

    Dodam, że tablet pochodzi z UK i nie miałem żadnych problemów związanych z serwisowaniem w Polsce.

    Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    Dziś wrócił mój nexus z naprawy.

    + ekran idealnie spasowany

    - nadal delikatnie trzeszczy z prawej stronie, ale jest to prawie nie zauważalne

    - sposób zapakowania paczki! pogniecione pudełko od nexusa

    - problem z Automatic Brightness http://www.youtube.com/watch?v=enzWLwVKSHs

    co mam zrobić w takiej sytuacji :/ nie chce znów czekać 10 dni na naprawę i zastanawiać się czy znów cos spartolą? Mogę jakoś domagać się nowego sprzętu lub zwrotu gotówki. Sprzęt był sprowadzany z Anglii.

    Edytowane przez norsil

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dużo wam odstawał ten ekran? bo mi to troszeczkę ale nie wiem czy jest sens z tym się bawić bo jeszcze coś zepsują

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk
    Dużo wam odstawał ten ekran? bo mi to troszeczkę ale nie wiem czy jest sens z tym się bawić bo jeszcze coś zepsują

    Mi odstawał około 1 mm i tylko jak się rozgrzał. Nie widzę aby coś popsuli. Jestem bardzo zadowolony z naprawy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Quchy

    @swdk nigdy nie wiadomo na jakiego serwisanta trafisz ;). Może to być zapalony do roboty maniak lub gość znudzony życiem, który odwali swoją robotę byle szybciej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk

    @Quchy

    Dlatego na wszelki wypadek do pudełka wlożyłem kartkę z opisem wszystkich wad. Oprócz odstającego ekranu w pisałem migoczący ektan podczas korzystania w WiFi. Po prostu warto wszystko dokładnie opisać nie tylko w zgłoszeniu.

    Ale fakt, że wszystko zależy od serwisanta, który zajmuje się zgłoszeniem, widocznie miałem fart.

    Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x