Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    Jak długo czeka się od zgłoszenia do serwisu do otrzymania RMA?

    Ja zgłosiłem i nawet nie dostałem żadnego potwierdzenia.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk

    W ciągu 24 godzin dostaniesz maila.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tez zglosilem wady spasowania ekranu oraz srebrnej ramki z tylna czescia obudowy. Czekam na numer zgloszenia. Czy oprocz tebletu wysylaliscie zasilacz, kabel usb, karte gwarancyjna, instrukcje - czyli komplet ? Do tabletu dorzucam wydruk zamowienia z google oraz obrazkowo-tekstowa informacje dla serwisanta ;-) Paczuszke nalezy zaadresowac czy kurier sam naklei stosowne dane na paczce ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk
    Tez zglosilem wady spasowania ekranu oraz srebrnej ramki z tylna czescia obudowy. Czekam na numer zgloszenia. Czy oprocz tebletu wysylaliscie zasilacz, kabel usb, karte gwarancyjna, instrukcje - czyli komplet ? Do tabletu dorzucam wydruk zamowienia z google oraz obrazkowo-tekstowa informacje dla serwisanta ;-) Paczuszke nalezy zaadresowac czy kurier sam naklei stosowne dane na paczce ?

    Ja wysłałem cały zestaw. Jak już będziesz miał numer RMA to musisz go umieścić w widocznym miejscu na paczce. Kurier sam nakleja etykietę z danymi do wysyłki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziekuje SWDK ;-) Czy Twoj tablet wrocil z ASUSA ? Jesli tak w tej samej paczce czy jakos przepakowuja ? Zadowolony jestes z czasu ew. naprawy ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    swdk

    Wrócił. Naprawa była ekspresowa i skuteczna. Kurier tablet odebrał w czwartek, w piątek rano przesyłka dotarła do serwisu, a wieczorem miał status, że czeka na pakowanie. We wtorek był u mnie. Serwis pakuje w swoje opakowanie. Chyba miałem fart, że mieli jeszcze zapasowe ekrany.

    Wysłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja czekam na numer. Na infolini Asusa powiedziano mi, ze jest mozliwosc, ze tablet nie wroci w oryg opakowaniu i lepiej wyslac w zastepczym. Czy ktos mial przypadek, ze odeslali w nieoryginalnym ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    ehh mój tablet po raz kolejny trafił do serwisu :/. Po raz trzeci w ciągu 4 miesięcy posiadania nexusa z czego około miesiąca spędził w serwisie(nie wliczając tej naprawy). Podczas poprzedniej naprawy miałem kłopot z mocno trzeszczącą obudową, migotaniem ekranu, odstającą obudową i niedziałającym mikrofonem, gdy tablet wrócil do mnie obudowa nadal lekko trzeszczała z prawej strony ale oprócz tego miałem problem z automatyczną jasnością ekranu.

    Załączam filmik z moją usterką:

    https://www.dropbox.com/s/yswwejcpmcff5t0/20121119013.mp4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kalandarz naprawy nexusa:

    1. poniedzialek 19.11 zgloszenie

    2. wtorek 20.11 nadanie RMA ( podalem zly mail (literowka) )

    3. sroda 21.11 - UPS odbiera tablet

    4. a/ czwartek 22.11 - 10.35 Tablet dostarczony do Koszalina.

    b/ czwartek 22.11 C8O********* Product repair is in progress.

    Czekam ;-) Mozna miec nadzieje, ze in progress oznacza naprawiaja zamiast dopiero zamawiaja ew. czesci ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil
    Kalandarz naprawy nexusa:

    1. poniedzialek 19.11 zgloszenie

    2. wtorek 20.11 nadanie RMA ( podalem zly mail (literowka) )

    3. sroda 21.11 - UPS odbiera tablet

    4. a/ czwartek 22.11 - 10.35 Tablet dostarczony do Koszalina.

    b/ czwartek 22.11 C8O********* Product repair is in progress.

    Czekam ;-) Mozna miec nadzieje, ze in progress oznacza naprawiaja zamiast dopiero zamawiaja ew. czesci ?

    heh mam dokładnie taki sam kalendarz jak ty ;]

    tylko u mnie jest status Product repair is in progress.-[WB5] Wait for Repair\Test\Aging -,-

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x