Skocz do zawartości
DonPorazzo

Serwis Asus Polska- nasze doświadczenia z naprawami Nexusa 7

    Rekomendowane odpowiedzi

    WItam

    niestety i mnie dopadl problem z ekranem i to pare dni po zakupie. Mam najnowsza rewizje wiec jak widac asus nic z tym nie zrobil. Nie chce juz w kolko wymieniac te nexusy bo co raz to gorszy egzemplarz jest (bleeding,dead pixel itp). Ten jest idealny gdyby nie ekran wiec wole juz zeby seriws mi to zrobil. Oprocz wystajacego ekranu po lewej stronie mam chyba lekko tez po prawej stronie. Na dodatek czasami jak sie dotknie po prawej stronie gdzie wystaje jest klik. Masakra jakas. Zglosilem i czekam na numer RMA

    Edytowane przez migot128

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Asus wyslal tablet dzis, jutro dostane przesyłke, wiec opisze wiecej co i jak. Generalnie czas naprawy od 22.11 do 26.11 wiec szybko ;-)

    Serial No Receive date Completion date

    C8O* 2012/11/22 2012/11/26

    Czy serwis dorzuca dokument z informacja co zostalo naprawione/wymienione ? On line nic nie ma na ten temat ?

    Edytowane przez nexuser

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja razem z tabletem dostałem kartkę z opisem naprawy/wymiany (w języku angielskim).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podsumowujac tablet dzis wrocil z naprawy. Zapakowany w inne serwisowe opakowanie, solidna tekturowa koperte umieszczona w jeszcze wiekszym pudełku. Bardzo bezpiecznie przepakowane i wyslane. Oryginalne opakowanie zostało u mnie w domu, zas tablet zresetowany wyslalem w zastepczym.

    Infoz raportu naprawy Asusa:

    Opis problemu: Rozwiązanie:

    Gap Anomaly repair with mew components/ parts

    Wymienione czesci:

    [90R-OKoMiL20000U] ME370T-1B LCD(WTK/A+)+TOPCASE

    Domyslam sie, ze chodzi o ekran + ramka/topcase ?

    W koncu nic nie skrzypi, ekran osadzony rownomiernie nawet ułamek mm ponizej srebrnej ramki. Nic nie odstaje ani ugina sie. Tablet sprawny. Był testowany przed wysyłka ( ślad w postaci zapamietanej sieci wifi z serwisu ) Szkoda, ze od razu nie mozna było tak wyprodukowac ale z drugiej strony plus za bezproblemowa i szybka naprawe. ( od czwartku do wtorku ). Mały minus slady palcow serwisanta na lcd ;-) powinni przed wysylka zapakowac tablet jak z fabryki. Generalnie wszystko OK. Czekam na 4.2.1 ;-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    norsil

    zobacz czy po prawej stronie poniżej środka ramki czy nie trzeszczy. Ja miałem tak ostatnio, że niby ładnie wszystko spasowane ale dało się wyczuć, ze delikatnie z prawej strony trzeszczało co z czasem coraz bardziej się nasilało. BTW. nie rozumiem tego, że Twój tablet jest już u Ciebie z powrotem a u mnie dopiero dziś się zmieniło, że naprawiają mimo, że wysłaliśmy tego samego dnia. ;/

    PS. sprawdź czy podświetlenie ekranu działa prawidłowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wszystko jest OK, podswietlenie tez sprawdzilem. Postarali sie w Koszalinie. Nie wiem czemu taka roznica w czasie naprawy miedzy naszymi tabletami. Moze dzieki mojej super dokladnej instrkucji obrazkowej blyszkawicznie wymienili, zas karteczke wyslali do ASUSA ew powiesili jako pamiatke w sali serwisu ;-) Wazne , ze jest sprawa dla mnie zamknieta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pomyślałem, że warto też sie udzielić w wątku, na wypadek, gdyby ktoś to kiedyś czytał...

    Tablet zgłoszony dnia 22.11, a 23 był już po niego kurier. Wysłany w oryginalnym opakowaniu (nie rozumiem po co piszą, żeby wysyłać produkty w org. pudełkach, skoro potem te pudełka wyrzucają) Jak bym wcześniej wiedział, to nie pakowałbym w oryginalne opakowanie. 26 tablet trafił do serwisu w Koszalinie, natomiast 27 dostałem sms, że naprawa rozpoczęta. Jak na razie czekam.

    Zgłaszałem problem z uruchamianiem, oraz złym ustawieniem akcelerometru. W przykładowej grze, żeby auto jechało prosto musiałem trzymać tablet lekko w lewo, co naprawdę irytowało.

    EDIT:

    28.11 "Product was repaired OK and is now ready for packing." Powinien być jeszcze w listopadzie ;)

    29.11 Wsyłano - będzie jutro ;)

    30.11 Mam tablet w reku i mam wrażenie, że wymieniłem siekierkę na kijek... wymienili mi płytę główną, a akcelerometr, czy jak ktoś to lepiej ujął - żyroskop dalej jest źle skalibrowany i nic się tu nie zmieniło. Dodatkowo wymienili mi chyba ładowarkę, bo ta "nowa" ładuje 10% na godzinę. Wcześniej szło naładować nexusa do pełna w 4 godziny, teraz w 10?! To jakiś żart...

    To tylko źle skalibrowana bateria, po instalacji romu... ;)

    EDIT: Odpaliłem sobie asphalt-a ustawiłem tablet na biurku i widzę, ze auto prosto jedzie... Cóż widać pomiar poziomicą z marketu nie był najlepszą metodą. w końcu można normalnie grać ;) Niepotrzebnie zbyt wcześnie wystawiłem komentarz. W sumie teraz wszystko działa elegancko

    Edytowane przez misiek998

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wydaje mi sie ze chodzi o to ze dodatkowo w swoj karton pakuja a nie ze wyrzucaja oryginalne

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Kejpi

    Da się jakość sprawdzić co się dzieje z tabletem jak oddałem go przez komputronik?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bukox

    Tak czytam o problemach z Nexusem a u mnie jedyny mankament to minimalnie wystający ekran po lewej stronie, który po nagrzaniu ugina się minimalnie do właściwej pozycji. Nic nie trzeszczy, żadnych martwych pikseli i wszystko działa poprawnie. Czy jest sens go oddawać do RMA?

    pozdrawiam...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x