Zgadza się. Ja miałem też taki przypadek. Przez ok. 30 min. nie miałem transmisji danych. Play nie miał zasięgu i w roamingu wyskoczył trójkąt na pasku powiadomień. Zatelefonowałem do Play i zgłosiłem problem. Zapytali o dokładną lokalizację miejsca w którym to wystąpiło, ładnie przeprosili i dali rabat na abonament 10 zł przez 3 miesiące. Mieszkam w dużym mieście i z zasięgiem (transmisji danych) nigdy do tej pory i później nie miałem problemu. Czytałem o tym i jest to problem nie tyle Play co właścicieli nadajników, którzy traktują roaming po macoszemu (transmisja w roamingu, w drugiej kolejności przy obciążeniu nadajników).
A propos zmiany operatora to nie jest miejsce na opisywanie operatorów.
Twój problem nie dotyczy telefonu i Plusa tylko dzaidowskiego Play
Chyba jednak wina Plusa, który nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Ale reklamacje trzeba zgłaszać przez Play. Byłem w Plusie od czasów raczkowania sieci komórkowych. Stałych klientów traktują jak użytkowników 2 kategorii. Zmieniłem na Play, jestem zadowolony i nawet przez głowę myśl mi nie przechodzi, żeby wracać.