Skocz do zawartości
Justie

Wgrywanie Rom, gdy telefon nie działa poprawnie (nie da się zrobić metodą one-click )

Rekomendowane odpowiedzi

Justie

Jak wyżej. Telefon mi się nie włączał, po zainstalowaniu chyba, apki "pierwsza pomoc", a druga to jakiś atlas ćwiczeń. Mogę wejść w recovery i fastboot.

Mam CyanogenMod 6 od kiedy go mam, czyt. kolega mi sprzedał juz z CM.

Zrobiłam backup, chyba prawidłowo.

Zrobiłam wipe.

Po czym telefon się włączył. Ustawiłam konto google. Kliknęłam 'done' i chcąc wrócić normalnie do pulpitu, go nie było. Po prostu czarny ekran, jest tylko pasek stanu.

Tak, więc nie mogę zrobić one-click, bo jak widziałam do tego muszę mieć "sprawny" telefon. Moje pytanie to, czy mogę wgrać nowe oprogramowanie jakoś inaczej niż one-click. Czytałam o goldcard ,ale nie wiem na czym polega. Jestem zielona w tych sprawach.

z fastboota wyczytałam:

SAPPHIRE PVT 32A ENG S-OFF H -----------> CZYM JEST ENG S-OFF H?? WSZYSCY MAJĄ (...) S-ON (...)

HBOOT-1.33.2010 (PERFECT)

CPLD-12

RADIO-3.22.20.17

Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem już co mam robić. Nie wiem też jakiego roma wgrać? Czy jak powiem, że chce roma co jest: szybki, sprawny, ma prosty ładny wygląd, nie zawiesza się, to ktoś mi powie jaki to mógłby być?

PROSZĘ POMÓŻCIE.

Edytowane przez Justie
    dodałam jakie apki mogą być przyczyną...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Telefon jest już odblokowany(S-OFF) co znaczy, że możesz wgrać bez problemu dowolne recovery, SPL i radio. Ale przecież to też już masz customowe! Szukaj ROMu na stare radio, na SD go, potem w recovery full wipe a następnie flash zip from sdcard(lub inaczej, jeżeli to zostało opisane w instrukcji instalacji w temacie ROMu).

Edit:

Tutaj masz kilka propozycji:

http://forum.android.com.pl/f105/32a-32b-3-22-cyanogenmod-6-dla-dream-and-magic-v6-1-0-12-05-2010-a-17024/

http://forum.android.com.pl/f105/32a-3-22-2-3-7-blueginger-1-4-5-posmakuj-androida-4-a-157369/