Skocz do zawartości
Gość mike1986

Root przy pomocy Unrevoked 3.22 (wszystkie hboot - 0.93, 092, ...)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Nie powinien był. Do Unrevoked instalowanie SDK nie jest w ogóle potrzebne.

    czyli SDK mogę pozostawić na kompie?

    Korzystam z QtADB a on współgra z SDK

    ---------- Post dołączono o 02:50 ---------- Poprzedni post napisano o 00:24 ----------

    Walczę i nic!

    Robiłem jak mówi instrukcja.

    Przy włączeniu na fastoob jest ok; pokazał się opis w mendzerze urządzeń jak jest w instrukcji.

    Ale dgy włączam normalnie telefon, pokazuje mi wpis "ADB" w menadżerze. Powtarzam instalkę sterowników wg instr i gdy wskażę na plik z .inf, wyskakuje mi komunikat, że pliku nie ma informacji o urządzeniu.

    Mam XP Home

    I co, utknąłem!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    To zainstaluj sterowniki HTC sync i zamiast instalować na nowo sterowniki unrevoked, to aktualizuj już istniejące htc sync.

    No chyba się wnerwię!

    Zrobiłem instalkę HTC Sync wersję 3.0. I nie mogę otworzyć jej. W trayu jest ikona ale to wszytko ale nie mogę otworzyć programu - dziadostwo!

    Może inna wersję trzeba wgrać?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie robię tego root-a i kilka się zrestartował i zawisł na ekranie białym z logo zielonym "htc". Czy tak przebiega proces? Wisi już jakieś 5 minut.

    Ile całość trwa? I po czym poznać, że dobiegło końca?

    Mam czarny pasek u góry szerokości 2 mm

    No wreszcie się udało. Ale dopiero gdy dałem mu recovery R6 (R5,1 w nazwie samego img)

    Kolejny który zrootował Desirka :)

    Edytowane przez Robodroid

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Root zrobiony dzięki temu opisowi... działa wspaniale :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    juz nie mam siły, próbuje od kilku dni i nici. Nie moge zainstalowac sterownika z pobranej paczki. Instaluje w trybie hboot a potem jak juz próbuje w normalnym trybie to jak wybieram plik inf to podaje ze nie ma w nim informacji o sprzecie. tryb debugowania włączony wszystko tak jak instrukcji i nic. Prosze o pomoc próbowalem juz i na viscie i na 7 i na xp

    Witam wszystkich, mam dokladnie ten sam problem , utknolem w tym samym miejscu i za nic nie potrafie ruszyc dalej. nich mi ktos powie co robie zle...:facepalm1:

    najpierw zainstalowalem i odinstalowalem htc sync , nastepnie zainstalowalem sterownik w trybie hboot ale gdy prubuje zainstalowac sterownik w trybie normalnym lipa, na windows 7 mowi mi ze aktualny sterownik jest najlepszy i nie trzeba go zmieniac a na windows xp mowi ze nie znalazlo info o sprzecie z podanej lokalizacji :facepalm: Jesli ktos z was mial podobny problem i sobie z nim poradzil blagam o pomoc.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Spróbuj nie aktualizować sterownika tylko go odinstaluj.

    Na win7 miałem tak, że od razu zainstalował znowu zły (jakoś tak już nie pamiętam). Zrobiłem chyba tak, że podczas deinstalacji odłączyłem telefon, potem zresetowałem komputer i wtedy podpiąłem. Zapytał się o stery i pokazałem mu prawidłowe jakie chce :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Spróbuj nie aktualizować sterownika tylko go odinstaluj.

    Na win7 miałem tak, że od razu zainstalował znowu zły (jakoś tak już nie pamiętam). Zrobiłem chyba tak, że podczas deinstalacji odłączyłem telefon, potem zresetowałem komputer i wtedy podpiąłem. Zapytał się o stery i pokazałem mu prawidłowe jakie chce :)

    No niestety nadal lipa, dalej cos zle robie :wstyd: odinstalowalem wszystkie sterowniki to teraz na widwows 7 w momecie gdy wskazuje mu ten wymagany sterownik wola mi żebym upewnil sie czy jest to sterownik dla systemu 32bitowego. To jest jakas paranoja:facepalm:.Juz brak mi pomyslów.

    Bardzo Was prosze jesli ,któremus z was przychodzi jeszcze cos do glowy co moglem źle zrobic to napiszcie.Z góry dzieki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x