No udało mi się, poprawiłem kilka błędów i wyswietla się tekst 😉
Ale niestety jest jeden problem... Teraz wyświetla się tylko tekst... Nie mogę wyświetlić obrazków itp. ;(
package com.Piotrek.zuzel;
//import com.kozerski.gra.Textures;
import com.stickycoding.rokon.RokonActivity;
import android.os.Bundle;
import android.widget.TextView;
public class zuzel extends RokonActivity {
public static final float GAME_WIDTH = 320;
public static final float GAME_HEIGHT = 480;
private ScenaGry Scene;
@Override
public void onCreate(Bundle icicle) {
forceFullscreen();
setGraphicsPath("obrazki/");
setGameSize(GAME_WIDTH, GAME_HEIGHT);
createEngine();
super.onCreate(icicle);
setContentView(R.layout.main);
TextView poleinfo=(TextView)findViewById(R.id.moj_napis);
poleinfo.setText("Hello Android!");
//super.onCreate();
//setContentView(R.layout.main);
}
public void onLoadComplete() {
Tekstury.load();
setScene(Scene = new ScenaGry());
}
}
package com.Piotrek.zuzel;
import android.view.MotionEvent;
import android.widget.TextView;
//import com.rokonexamples.sprite.Textures;
import com.stickycoding.rokon.Scene;
import com.stickycoding.rokon.Sprite;
//import com.stickycoding.rokon.TextSprite;
//import android.widget.TextView;
//import android.util.Log;
//import android.app.Activity;
public class ScenaGry extends Scene{
//private FixedBackground tlo;
int czystrzelac;
private Sprite tor;
private Sprite zaw;
// TextSprite moj_tekst;
//private static final String TAG = "MyActivity" ;
public ScenaGry(){
//super(1, 1);
//moj_tekst.setRGB(1,2,3);
//moj_tekst = new TextSprite(50, 50, 6, 10);
///moj_tekst.setText("blablabla");
//
//TextView poleinfo=(TextView)findViewById(R.id.moj_napis);
//poleinfo.setText("mojtext");
//moj_tekst.getText(123455);
zaw = new Sprite(100, 50, Tekstury.zaw.getWidth(), Tekstury.zaw.getHeight());
zaw.setTexture(Tekstury.zaw);
tor = new Sprite(-400, -300, Tekstury.tor.getWidth(), Tekstury.tor.getHeight());
tor.setTexture(Tekstury.tor);
//Log.i(TAG,"Czy wyswietlisz cos?");
add(0, tor);
add(0, zaw);
//add (0, moj_tekst);
}
@Override
public void onGameLoop() {
}
//@Override
@Override
public void onTouchMove(float x, float y, MotionEvent event, int pointerCount, int pointerId)
{
// This is called when you move your finger over the screen. (ie pretty much every frame if your holding your finger down)
// Here we'll basically just make Bob follow your finger.
zaw.x = x - (Tekstury.zaw.getWidth()/2);
zaw.y = y - (Tekstury.zaw.getHeight()/2);
//moj_tekst.x = x - (300/2);
//moj_tekst.y = y - (470/2);
}
@Override
public void onTouchDown(float x, float y, MotionEvent event, int pointerCount, int pointerId)
{
}
@Override
public void onPause() {
}
@Override
public void onResume() {
}
@Override
public void onReady() {
}
}
Co z nowu się dzieje???! :facepalm1:
EDIT: Wcześniej oczywiście wszystko chodziło. Działały te obrazki...