Skocz do zawartości
tomek101279

Serwis LG w Mławie - opinie, problemy.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, to mój pierwszy post więc na początku - Witam wszystkich :)  Co do tego serwisu to dzięki nim już nigdy nie kupię żadnego urządzenia LG, ponieważ na sam widok logo mam odruch wymiotny po moich przejściach z tym serwisem. Mojej córce kupiłem telefon LG Spirit i od włączenia już odwiedził serwis 3 razy. Odsyłają mi go z adnotacją o wgranym sofcie i wykonanej kalibracji a on jak nie działał tak dalej nie działa. Problem polega na tym, że telefon np. po 30 minutowym nieużywaniu nie daje się wybudzić, trzeba albo wyjąc baterię albo odczekać od 20 minut do nawet 2-3 godzin. Ekran się podświetla w tym czasie na czarno ale nic nie działa. Wykonanie połączenia na ten telefon też go nie wybudza a dzwoniący ma sygnał taki jakby się nie odbierało.  Pani na infolinii LG to przykład wielkiej arogancji i ignorancji, podejście do klienta gorzej jak za czasów głębokiej komuny. Doradźcie co dalej robić? Nie mam żadnego pomysłu ani ochoty na zabawę w odsyłanie telefonu i otrzymywanie z powrotem wadliwego urządzenia. Pozdrawiam  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@mario553

    1. Napisz temat w dziale LG Spirit 4G.

    2. Trzeba jasno i wyraźnie opisać wszystko w formularzu, wtedy dopiero coś zrobią.

    3. Podejście do klienta przez obsługę klienta jest akurat na wysokim poziomie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@kamil79123

    kamil dzięki za odzew, w formularzu zgłoszeniowym tak dokładnie opisałem wszystko jakbym małemu dziecku tłumaczył, niestety nie pomogło. Za 3 razem jak oddawałem to nawet się zawiesił w salonie , więc też opisali jak oni to widzieli. Za drugim razem jak odsyłałem to nawet dostałem instrukcje do jakiego Pana bezpośrednio ma zostać telefon dostarczony i jakimś dziwnym trafem u nich działa a u mnie nie.....

    Edytowane przez bartekc00
    Nie cytujemy posta wyżej w całości :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@mario553

    Wysyłałeś za pośrednictwem operatora/salonu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, za pośrednictwem salonu wysyłałem. W salonie jak mnoe widzą to się już od drzwi śmieją , że to po prostu jest niemożliwe :-) a jednak... Mnie już nie do śmiechu bo po prostu nie mam czasu na takie zabawy

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    i3olo

    @@mario553 z tego co mi wiadomo to po 3 naprawach gwarancyjnych i problem występuje nadal można żądać wymiany gwarancyjnej na nowy telefon. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej. Tak masz rację, po 3 naprawach możesz żądać nowego ale jak mi to sprytnie Pani z infolinii LG wyjaśniła- "po trzech ISTOTNYCH naprawach" , a wg nich wgranie softu nie jest naprawą ISTOTNĄ ! Wrócił ten dziad po raz czwarty z serwisu z wymienioną płytą główną i....dalej się wiesza i nie wybudza. Brak mi już nerwów.

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x