Skocz do zawartości
Gie

Zestaw słuchawkowy Bluetooth do Sony P

Najlepsza słuchawka cena/jakość  

5 użytkowników zagłosowało

1. 1. Najlepsza słuchawka cena/jakość

• SONY ERICSSON VH-410
        2
      • Plantronics M25
        1
      • Plantronics M55
        1
      • Plantronics M155
        1

Rekomendowane odpowiedzi

Gie

Witam.

Wybieram słuchawkę do telefonu Sony P, poczytałem troszkę o słuchawkach i jak zwykle, "co osoba to opinia". Nie mam doświadczenia ze słuchawkami bluetooth, będzie to moja pierwsza. Zastanawiam się nad kupnem słuchawki dedykowanej do Sony :

SŁUCHAWKA BLUETOOTH SONY ERICSSON VH-410 koszt około 65zł z wysyłką

SONY ERICSSON VH410 BLACK VH-410 FVAT 23% (2784634305) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Słuchawka Bluetooth Plantronics M25 koszt około 105zł z wysyłką

Plantronics M25 - najdłuższy czas działania WWA (2791946194) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Słuchawka Bluetooth Plantronics M55 koszt około 130zł z wysyłką

[email protected] SŁUCHAWKA BT PLANTRONICS M55 CZUWANIE 5MIES.FV (2805285713) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Następnie jest Plantronics M155, gdzie koszt wynosi około 176zł i raczej nastawiam się na kupno słuchawki troszke tańszej.

PLANTRONICS M155 BIAŁA Bluetooth iPhone Galaxy Kce (2792975400) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

W razie gdybym namieszał i podana słuchawka nie jest do Sony P proszę zwrócić mi uwagę :) Dodatkowo chciał bym dodać, że słuchawka powinna być oryginalna, fabrycznie nowa z gwarancją oraz z możliwość wystawienia faktury przy zakupie online :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Gie