Nic Ci na to nie mogę poradzić. Nie mam żadnego pomysłu. Może odezwie się ktoś bardziej doświadczony. Proponuję napisać do supportu od Sony. Pisałem w sprawie smartwatcha i odpisywali w ciągu 3 dni. Nie owijali w bawełnę jak np support samsunga, warto napisać. Na pewno będę mieli więcej do powiedzenia niż użytkownicy tego forum.
PS Jeszcze sprawdzę u siebie na s3. Zobaczymy czy działa(O_o)
Kurczę, u mnie też się nie łączy z s3. Zaraz coś pokombinuję.
---------- Post dołączono 12-01-13 o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano 11-01-13 o 18:40 ----------
Co gorsza nie łączy się nawet z NEXUSEM!!! >🙁>🙁>🙁>🙁>🙁>🙁>🙁
Chyba znam przyczynę.:hurra::hurra: Jak już raz sparowałeś to on szuka już tylko tego jednego telefonu. Ja wgrałem custom rom na Nexusa i od tego czasu tj tydzień nie używam SmartWatch, a na s3 nie używałem bo to nie mój telefon. ZARAZ. :facepalm:
Trzeba go przywrócić do stanu początkowego tak jak było po wyciągnięciu z pudełka. Zaraz poczytam w instrukcji. 🙂
________________________________________________________________________________________
ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie Twojego problemu jest bardzo proste.
Volia! 😉
1. Normalnie kiedy parujemy Smartwatch pierwszy raz ekran powinien w nim wyglądać tak:
2. Natomiast kiedy go włączamy już po sparowaniu ekran wygląda następująco:
Który się Tobie wyświetla??? Drugi, prawda?
Więc trzeba zrobić tak żeby wyświetlał się ten pierwszy i żeby urządzenia sparowały się od początku. Jak?
Pokazuję i objaśniam 😉:
-Wystarczy podłączyć SmartWatcha do komputera przez USB kiedy jest wyłączony. Wtedy na wyświetlaczu pokaże się nam duża ikona ładowania baterii. Włączamy go nie odłączając kabla i zegarek restartuje sobie automatycznie wszystkie ustawienia i wyświetla się ekran z pierwszego punktu. Wystarczy włączyć bluetooth w telefonie.
To tyle :cool:.
Dodam jeszcze że jakiś patałach nie pomyślał o tym żeby napisać o tym w instrukcji, kombinowałem, kombinowałem i wykombinowałem. :cool: