Skocz do zawartości
Avatar1210

Czarny ekran, Biała dioda, Brak możliwości wejścia w Bootloadera

    Rekomendowane odpowiedzi

    System: Win 7

    A opcje TI Blank Flash już dawno mam zaznaczoną

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A próbowałeś bez tej opcji ?,i czy aby na pewno masz naładowaną baterię?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Całą noc ładowałem baterie a z RSD próbowałem wszystkich opcji w Config

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Całą noc ładowałem baterie
    w 2 telefonie czy zewnętrzną ładowarką bo jeśli defy pod kąpa albo ładowarkę podłączyłeś i była biała dioda to i tak bateria się nie naładowała !

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podłączyłem pod telefon ale białej diody nie było

    Teraz podłączyłem podłączyłem pod ładowarkę - mruga biała dioda ;/ Co to znaczy?

    Edytowane przez Avatar1210
    Mruga biała dioda

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam serdecznie wszystkich,

    wiem, że ten temat przewijał się już na forum, ale może jakieś świeże, nowe pomysły są, o których wcześniej nie pisano.

    Problem mój to uwalona defy od wgrania złego softu. Oznaki są następujące:

    -czarny ekran, nie chce się włączyć w ogóle

    - po podłączeniu do ładowarki sieciowej nie ma w ogóle oznak, że tel się ładuje

    - po podłączeniu do komputera(po wcześniejszym zainstalowaniu sterowników i RSDlite), RSD na początku widział motke w trybie TI Blank Flash jako connected, teraz nie widzi w ogóle ;[

    W momencie, kiedy w rsd był status connected, próbowałem wgrać soft froyo ten 3.4.2 i wyskoczył błąd: errOR: Phone[0000]: Error sending TI ROM data packet request. Device API Error: 0xE0030097".

    Później oczywiście status: FAIL i już motka się nawet nie pokazuje jako status: connected.

    Tel uwalony już od 4 dni, leży i nie mogę nic z nim zrobić, a niestety nie mam lutownicy by zrobić kabel,o którym również czytałem w Internecie..

    Pomocy, proszę!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wydaje mi się że ten kabel nie będzie ci potrzebny(factory cable). Ten telefon już taki jest mi 3x wywalało białą led ale nieraz zły soft wgrałem ,nieraz bateria słaba. W twoim wypadku to raczej jest bateria która w trakcie wgrywania padła .Płyty raczej nie powinieneś uszkodzić .Naładuj baterię,pożycz od kogoś albo weź jakieś stare usb i je utnij tak aby pozostały czerwony kabelek i czarny masa oczywiście .Gdy już będziesz miał ten kabelek to weź baterię i( czerwony kabelek do + a czarny do - )przyklej najlepiej mocną taśmą izolacyjną ,włóż do usb w pc drugą końcówkę kabla .Ładując nie przekraczaj 3 min gdyż ogniwa się wypalają w baterii i zmniejszy się jej żywotność i może spuchnąć .Po 3 min ładowania włóż baterię do fona i wgraj oficjalne froyo .Życzę powodzenia ;D

    Ps. To aby na pewno nie jest defy+ ???????Zainstaluj najnowsze stery i rds 5.6

    Zastosuj się do tego co napisałem a powinno być ok i pamiętaj wszystko robisz na swoją odpowiedzialność ;)

    Edytowane przez tomeczek4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za post! teraz jak włączyłem do ładowania, tzn do ładowarki sieciowej, to świeci się biała dioda, więc myślę, że się ładuje. w RSDlite raz mi wykrywa i jest connected na Blank Flash a raz w ogóle. No i jak wspomniałem, dalej mam błąd flaszowania, który przedstawiłem w pierwszym poście.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adif1

    Dobrze wchodzisz w tryb bootloadera? Wgrales soft od defy plus do zwyklej?

    Wysyłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x