Skocz do zawartości
elvis22

smart plan multi . kilka pytań do posiadaczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    a ja mam jeszcze pytanie co do orange open .. po aktywacji karty sim wysłałem sms aby aktywować rabat orange open bo posiadam już neostradę 20 mb . kiedy po 2 dniach dzwoniłem do orange aby zawieść linie telefoniczną bo się odwiesiła to czekając na połączenie automat powiedział mi coś w tym stylu " jeżeli dzwonisz w sprawie orange open informujemy że sms został błędnie wysłany , dział techniczny już podjął kroki aby to naprawić " zapytałem o to panią konsultant ale powiedziała że nie może tego sprawdzić .. a na moim koncie w orange pisze "Przystąpienie do rabatowania jest w trakcie weryfikacji." wysłałem nawet drugi sms i nic .. ile to może jeszcze potrwać ? i czy w ogóle się aktywuje ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Arlon

    Nie mogłem się doszukać więc tu zapytam.

    Pod jakim numerem sprawdzić stan pakietów minut/neta/czy też smsów w Smart Plan multi?:D.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    przecież w drugim poście masz napiszne przez Havox ze dzwonił na nr *200 ;p ale uważaj bo to jest nr specjalny czyli płatny poza abonamentem . nie lepiej zrobić konto na orange online i tam sobie sprawdzać ? :P

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Alan89
    na samym początku miałem 50 minut przez 1 dzień na drugi dzień dostałem te 500 czyli razem 550 min , nie dzwoniłem jeszcze ani razu z tego nr tylko wysłałem 3 albo 4 sms i teraz mam 546min i 30s .

    U mnie znowu mam cały czas 65 minut i po darmowych 500 ani widu ani słychu, dziś jest 2 dzień po aktywacji numeru.. skąd wzięło się to 65 minut? a w polu "limit transferu danych" - 102,4 MB.. nie rozumiem nic tu kompletnie..:facepalm1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może masz okres rozliczeniowy rozpoczynający się w innym dniu i do czasu rozpoczecia nowego okresu rozliczeniowego możesz wykorzystać minuty/internet proporcjonalnie za ilość dni pozostających do rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    WITAM !

    Posiadam abonament w orange... smart plan multi z 69,90zl... pisze bardzo dużo smsow do innych sieci... jak zobaczyłam mój rachunek to prawie umarłam... za 908 smsow do sieci play doliczyli mi 180 zl... to jakaś masakra...czy w tym abonamencie można dokupić jakiś pakiet smsowy proszę o pomoc bo nic w tym temacie nie mogę znaleźć...jeszcze raz proszę o jakieś informacje ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    A co do pakietu minut do wszystkich sieci to jak odbywa sie naliczenie tego ? Załóżmy ze wykonałem 15 sekundową rozmowe, z pakietu odbiera mi 15 sek czy okrągła minute ? :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ekspercie, wiesz może ile trzeba czekać na weryfikacje zamówienia przez internet? Przedłużyłem umowe, zamówiłem nowy telefon i od dwóch dni cały czas wisi że przekazano do weryfikacji.

    Zamówienia są realizowane maksymalnie w ciągu 10 dni, ale najczęściej dzieje się to szybciej.

    a ja mam jeszcze pytanie co do orange open .. po aktywacji karty sim wysłałem sms aby aktywować rabat orange open bo posiadam już neostradę 20 mb . kiedy po 2 dniach dzwoniłem do orange aby zawieść linie telefoniczną bo się odwiesiła to czekając na połączenie automat powiedział mi coś w tym stylu " jeżeli dzwonisz w sprawie orange open informujemy że sms został błędnie wysłany , dział techniczny już podjął kroki aby to naprawić " zapytałem o to panią konsultant ale powiedziała że nie może tego sprawdzić .. a na moim koncie w orange pisze "Przystąpienie do rabatowania jest w trakcie weryfikacji." wysłałem nawet drugi sms i nic .. ile to może jeszcze potrwać ? i czy w ogóle się aktywuje ?

    Czy udało się wyjaśnić sytuację, o której piszesz?

    Nie mogłem się doszukać więc tu zapytam.

    Pod jakim numerem sprawdzić stan pakietów minut/neta/czy też smsów w Smart Plan multi?:D.

    Masz możliwość sprawdzania stanu środków oraz przekroczenia abonamentu poprzez:

    - SMS o treści ILE pod numer 80801 - sprawdzenie stanu środków z abonamentu

    - krótki kod USSD: *103*# lub twoje menu *100*# - sprawdzenie stanu środków z abonamentu

    - SMS-a o treści ILE INNE pod bezpłatny numer 353 - sprawdzenie stanu środków z usług

    - SMS o treści PODAJ USŁUGI DODATKOWE pod bezpłatny numer 353 - sprawdzenie jakie usługi dodatkowe są aktywne

    - *200 (koszt 0,22 zł za całość połączenia)

    - *500 (koszt 0,50 zł za całość połączenia)

    - orange on-line (opcja bezpłatna)

    U mnie znowu mam cały czas 65 minut i po darmowych 500 ani widu ani słychu, dziś jest 2 dzień po aktywacji numeru.. skąd wzięło się to 65 minut? a w polu "limit transferu danych" - 102,4 MB.. nie rozumiem nic tu kompletnie..:facepalm1:

    Pełny pakiet otrzymasz pierwszego dnia okresu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy sprawdzisz na stronie orange.pl po zalogowaniu na swoim numerze.

    Witam

    A co do pakietu minut do wszystkich sieci to jak odbywa sie naliczenie tego ? Załóżmy ze wykonałem 15 sekundową rozmowe, z pakietu odbiera mi 15 sek czy okrągła minute ? :)

    W tym planie taryfowym jest sekundowe naliczanie.

    Pozdrawiam

    Tomek

    Orange Ekspert

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Czy udało się wyjaśnić sytuację, o której piszesz?

    tak . wszystko się wyjaśniło i już jest dobrze . pozdrawiam :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x