Skocz do zawartości
Taran

Jaki ROM polecacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Taran

Witam.

Mam HTC One V od jakiś dwóch miesięcy. Niestety ostatnio zaczął coś mocno mulić, zaczął wyświetlać się .gif od ładowania podczas wychodzenia na główny pulpit. Niestety jestem zielony w tych tematach. Raz tylko zmieniałem ROM w swoim starym ZTE ale to już było dawno i pamiętam, że zmiana go obfitowała w dość spore przyspieszenie :P o coś takiego właśnie by mi chodziło. Czytałem sporo wątków w dziale ROM'y i Modyfikacje, ale nie mogę się na nic konkretnego zdecydować :/ chodziło by mi o przyspieszenie bez utraty podstawowych funkcji jak używanie aparatu/kamery czy np. BeatsAudio no i dobrze by było jakby był po polsku :P

Pozdrawiam,

Taran.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja używam mySENSE RC1.0 i jestem zadowolony. Czasem laguje ale ma fuul sense jak chcesz coś szybszego to romy oparte na CM10 i CM9

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Taran

Mhm. A powiedz mi bo jestem dość zielony - o co chodzi z tym kernelem i recovery?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wdarku

Kernel to jądro systemu ,

Cwm recovery jest to program gdzie uruchamia się przed systemem ,dzięki nie mu możesz wgrać custom paczki zip. tj.romy ,mody oraz zrobić backup ,restore całego systemu itd.

Kroki które poczynisz czyli root ,cwm recovery spowodują utratę gwarancji.

Ja bym nie liczył iż HTC rzuci aktualizację do Androida 4.0.4 oraz sense 4.1

Gdy się zdecydujesz pisz na forum gdybyś potrzebował pomocy.

http://forum.android.com.pl/f639/odblokowanie-bootloadea-i-rootowanie-ta-umaczenie-z-xda-203299/

http://forum.android.com.pl/f639/instalowanie-clockworkmod-touch-recovery-204383/

Edytowane przez wdarku

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

mySENSE RC1.0 ja tez jade na tym w swojej zabawce ;] polecam ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Afek