Skocz do zawartości
Seger303

Htc desire x-aktualizacja do jelly bean?

    Rekomendowane odpowiedzi

    VTrT

    Czekam, aż T-Mobile się ruszy, tak przy okazji, czy root, zrobiony na 4.0.4 przetrwa po aktualizacji?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    BeBop, nie ma sprawy, w razie jakichś pytań, próśb o więcej screen'ów, piszcie, odpowiem. I apeluję do wszystkich, abyście dzwonili do HTC na infolinię, albo drogą mail'ową zgłaszali problemy z aktualizacją. To niedopuszczalne żeby wypuszczano takie buble, o kwestii jakości dźwięku już nie wspomnę, bo stara suszarka mojej babci brzmi milej dla ucha, tym bardziej to żenujące, że telefon firmuje technologia dźwięku - Beats Audio :facepalm1:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Abby

    Czy ktoś jeszcze ma problem z łączeniem przez USB i opcją przekazywania internetu z komputera?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja się tylko zastanawiam czy nikt odpowiedzialny na tworzenie wersji na DX nie wgrał tego do modelu testowego żeby zobaczyć czy działa bo ja dla mnie wygląda to tak wgraliśmy, działa nie do końca fajnie, ale cóż puszczamy do ludzi zobaczymy co powiedzą :mad: Dzwoniłem dziś do HTC i Pani powiedziała, że jestem pierwszą osobą, która zgłasza usterki audio, wolne działanie, wadliwy pasek powiadomień oraz szybsze zużycie baterii choć to ostatnie to muszę faktycznie potestować bo po jednym dniu nie jestem w stanie tego stwierdzić na 100%.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli po dokonaniu aktualizacji dźwięk w Waszych telefonach pogorszył się, to radzimy skontaktować się z naszym serwisem. Zadzwońcie do nas pod numer telefonu +48 22 703 41 00 lub skontaktujcie z supportem online www.htc.com/pl/support/ i Kontakt Nasi specjaliści zrobią wszystko, by wyjaśnić problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Poza problemem z jakością dźwięku dziś okazało się, że aktualizacja nie naprawiła problemu z zawieszaniem się odtwarzacza muzyki. Po kilkunastu minutach grania odtwarzacz po prostu przestaje odtwarzać muzykę...m a s a k r a. Też dziś dzwoniłem do htc, powiedziano mi że zbierają "eskalację" problemu, i że problem z jakością dźwięku zostają na bieżąco przekazywane "inżynierom", i że "na dniach" zostanę poinformowany o rozwiązaniu..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mnie na maila odpisano, że sugestie zostaną przekazane dalej. Trzeba ich dzielnie atakować, to może się wezmą do roboty. Jutro dzwonię.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No trzeba trzeba bo prawda jest taka że ta aktualizacja to czysta kpina..p.s. czy mieliście/macie problem z zawieszaniem się odtwarzacza w trakcie słuchania muzyki i czy ewentualnie komuś ewentualnie udało się go rozwiązać?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    linar10

    Nie ma potrzeby pisać postów o tym samym co chwilę (będą usuwane), tylko trzeba wysyłać skargi do htc. Poczytajcie dział One S ile było błędów po aktualizacji do JB, pisanie pomogło i została wydana aktualka która naprawia większość błędów (oczywiście nie wszystkie)

    http://forum.android.com.pl/showthread.php?t=270647


    HTC One S & Tapatalk 2 Edytowane przez linar10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A czy ktoś z użytkowników, próbował instalować inny launcher? Może to przycinanie o którym mówią niektórzy to wina zaktualizowanego Sens'a...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x