to mój pierwszy post na tym forum więc witam wszystkich!
Potrzebuję pomocy, sprawy mają się tak:
Telefon - nowo zakupiony HTC Wildfire z sieci Play, działa z kartą Orange.
Problem - nie udaje się zarejestrować konta Gmail w dedykowanej aplikacji. Po wpisaniu loginu i hasła, po ok. minucie wyskakuje następujący komunikat:
"Nie można ustanowić z serwerem stabilnego połączenia transmisji danych.
Może to być tymczasowy problem lub telefon może nie być przystosowany do usług transmisji danych. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z działem obsługi klienta."
Dodatkowe okoliczności:
- telefon działa z domową siecią Wi-Fi zabezpieczoną WPA-2
- wszelkie ściąganie/synchronizacja danych poprzez GSM zostało wyłączone,
- Wi-Fi w telefonie działa normalnie, tzn. działają strony WWW, przez przeglądarkę internetową da się nawet zalogować do konta Gmail, widżet pocztowy też normalnie obsługuje Gmaila,
- wczoraj testowane na innej domowej sieci Wi-Fi, wynik i komunikat ten sam.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i/lub wie jak go rozwiązać?
Bez ustawienia tej aplikacji nie da się korzystać z Marketu, i to głównie jest powodem powstania tematu.
Z góry dzięki za wszelką pomoc!
pozdrawiam,
kwiat.ek