Zakładam temat, poniewaz nie znalazłem rozwiązania swojego problemu ani na forum ani nigdzie indziej.
Mianowicie - Wymieniłem w Orange karte sim, na sim a obsługa płatności nfc. Wkładam nowego sima - wszystko działa. Wpłacam kasę na konto, sprawdzam status w internecie - karta aktywna. Według instrukcji podawanej na stronach, to wszystko co musze zrobic aby płacić telefonem. Włączam NFC ide do sklepu - i okazuje sie ze terminal nie odbiera nic od telefonu. Dodam ze zapłaciłem później zwykła karta zbliżeniowa i wszystko było okej. Dla pewności poszedłem do MACa sprawdzić, i dokładnie taka sama sytuacja, zadnej reakcji. Pytałem obsługi - miła pani odpowiedziała, ze owszem można u nich w ten sposób płacic i czasem ludzie tak płacą. W celu wyjasnienia sprawy kontaktowałem sie kilkakrotnie z orange - nie mogli mi pomóc, odsyłali do biura obsługi kart przedpłaconych mBanku - w którym dowiadywałem sie ze moja karta jest gotowa do użytku ale żadnych zapytan o tranzakcie nie ma, więc to nie jest tak, ze bank odrzuca, tylko ona nawet do banku nie dociera. Dzwoniłem tez do lg zeby uzyskać pomoc przez remote controll, jednak po opisaniu sprawy powiedziano mi, ze jezeli NFC TAGi działają - bo działają bezproblemowo - to nfc jest sprawne i nic nie moga pomóc.
Czy ktos z was mial juz taki problem? Czy udało sie go rozwiązac? Czy wina lezy po stronie karty sim, telefonu, czy moze niekompatybilności usługi orange cash z naszym modelem? Dodam, ze na stronie mastercard lista urządzen kompatybilnych z usługą mastercard paypass zawiera także nasze urządzenie.