Skocz do zawartości
cwaniak124

Jak zmienić układ qwertz na qwerty Xperia Pro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wczoraj doręczono mi mój nowy telefon, SE Xperia Pro.

Problem jest taki że posiadam klawiaturę fizyczną qwertz i chciałbym ją zmienić na qwerty, bez wymiany panelu klawiatury.

Czytałem w internecie że jest taka możliwość po przez zmianę oprogramowania, właśnie tu zaczyna się robić następny problem.

Za bardzo nie wiem co dokładnie mam zrobić, jestem zielony w tych sprawach, żeby zmienić oprogramowanie i skąd je pobrać, żeby przypadkiem nie popsuć czegoś w nowym telefonie.. Czyli chodzi mi co zrobić krok po kroku.

Szukałem już po innych forach, próbowałem zmienić w ustawieniach ale nic.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zainstaluj inną klawiaturę, poszukaj w internecie klawiatury swype - bardzo polecam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jakby ktoś też mógł można podrzucić .apk z oryginalna europejską klawiaturą

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz też wgrać czysty europejski soft.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Tripi

Podpinam się.

Właśnie kupiłam SE Xperia Pro, i mam ten sam problem - qwertz zamiast qwerty. Przeczytałam Wasze rady, klawiatura swype odpada (nie po to kupowałam telefon z dodatkową qwerty(z) żeby teraz bawić się z swype, której nie lubię). Europejski soft brzmi o niebo lepiej, jednak nie mam pojęcia z czym to się je. Poszperałam w necie, nic nie znalazłam. Czy mógłby mnie ktoś poprowadzić - skąd wziąć czysty europejski soft i co dalej z tym fantem zrobić? Będę bardzo wdzięczna za wskazówki.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witam.