siewier Mam problem z założeniem konta wmarkecie. Ciągle wyskakuje mi komunikat o tym że moja karta sim nie jest przystosowana do odbioru danych. Ta sama informacja wystepuje jesli wyłacze dostęp do internetu i połącze się przez wifi :kwasny: Ktoś ma jakiś pomysł??
takelbery Hard Reset 🙂 Widocznie obsługa salonu Play bawiła się telefonem przed Tobą i pominęła logowanie do konta Google. Z jakichś powodów kiedy przy pierwszym uruchomieniu pominie się ten krok później własnie są takie problemy 🙂 Miałem to samo 🙂 HR pomógł Pozdrawiam
kurdak Wyłącz telefon, wciskasz przycisk włączający telefon wraz z przyciskiem wstecz. Czekasz aż telefon się włączy, i już.
siewier Tak zrobiłem, telefon się włączył i od 3 minut mam biały ekran z 3 zielonymi ludzikami na dole i nic:) Dlugo tak trzeba czekac?🙂
siewier CIagle ten sam komunikat że nie można ustanowić połączenia lub karta sim nie jest przystosowana do transmisji danych... NIe wiem tylko jakie to ma znaczenie skoro jestem połączony przez wifi. Ktoś wie co można jeszcze zrobić???
baggus Wyłącz telefon, wciskasz przycisk włączający telefon wraz z przyciskiem wstecz. Czekasz aż telefon się włączy, i już. jesteś w fastboot mode daj wstecz potem zieloną słuchawkę Przecież w ten sposób się nie robi hard resetu. To co opisaliscie to po prostu wejście do bootloadera i potem reboot telefonu. Settings>Security>Factory Data Reset. Po tym przy uruchamianiu należy podać adres i hasło do gmaila.
piotrgo88 jesteś w fastboot mode daj wstecz potem zieloną słuchawkę Przecież w ten sposób się nie robi hard resetu. To co opisaliscie to po prostu wejście do bootloadera i potem reboot telefonu. Settings>Security>Factory Data Reset. Po tym przy uruchamianiu należy podać adres i hasło do gmaila. Ja mu nie mówiłem jak robić hard rest, tylko jak wyjść z tego w co wszedł a8)
aniol160 ja też mam problem z zalogowaniem się w markecie też mi wyskakuje to samo co u kolegi na górze tylko ja mam tak że jak włączę roaming na pobieranie danych to wszystko działa i śmiga aż miło tylko że w ten sposób tracę kasę z konta a nie ubywają mi moje pakiety czy jest to wina że nie ma u mnie zasięgu z playa na stronie playa jest zaznaczone że jest tam u mnie zasięg tylko nie piszę czy jest on z anteny plusa czy od nich) czy muszę reseta walnąć i od nowa spróbować się zalogować?
dekarz Ja mam z kolei inny problem. Od wczoraj nie chca mi sie pobierac z marketu aplikacje. Kliknam pobierz, pojawia sie pasek downloadu, natomiast nic sie nie dzieje. Wiecie moze w czym tkwi problem?
AkiTigra Ja mam z kolei inny problem. Od wczoraj nie chca mi sie pobierac z marketu aplikacje. Kliknam pobierz, pojawia sie pasek downloadu, natomiast nic sie nie dzieje. Wiecie moze w czym tkwi problem? Mam podobnie ale po paru próbach anulowania i ponownej instalacji wreszcie zaciąga aplikacje.
dekarz U mnie po wielu probach wciaz nie dziala :/ moze ktos rozwiaze problem Edit: Znalazlem rozwiazanie...zeby sie sciagalo musi byc wlaczona aplikacja GoogleTalk <baggus>Edytuj posty pisane po paru minutach.