Skocz do zawartości
zmxnp

Dodanie Xperi J do Flashtoola

    Rekomendowane odpowiedzi

    wlasnie tak tez mialem,wszedlem do folderu devices i usunolem folder ST26i,wieczorem gdy wlaczylem flashtoola ponownie i zrobilem import ,w koncu poszlo prawidlowo i teraz juz mam jke jako ST26i.w miedzyczasie w fonie zmienialem tez w ustawienich pam .masowa na mtp i odwrotnie podlaczajac do kompa.nie wiem co bylo przyczyna ze wczesniej flashtool utknal podczs importu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kris68

    kris555777 to co radzisz podpiac telefon czy jak - i wtedy to robic i co zmienic w telefonie - bo jestem teraz z reka w nocniku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    najpierw usun ten folder ST26i,restart kompa i ponowna proba importu bez podpinania jki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kris68

    kris555777 zrobilem tak i wyskakuje mi nie tak jak tam koledze sama nasza J-ka - tylko wyskakuja wszystkie telefony bez niej - takie okienko jak zamiesciłem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a masz wrzucony plik z rozpakowanej paczki do flashtool/devices.po tym gdy wybierasz import to wyskoczy okienko z wyborem tylko ST26i i po kliknieciu zacznie sie import prze 2-3 min.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kris68

    Jezeli chodzi o ten mały pliczek ST26 ( co ma cos 705 kb ) - tak mam go rozpakowanego i wrzuconego do odpowiedniego folderu i krew mnie zalewa bo nic nie dodaje tylko od razu wywala to okno z wszystkimi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ador74

    Nie wiem jaka masz wersje ale na flashtool 0.9.9.0 nie ma problemu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kris68

    ador74 i flashtool 0.9.9.0 wiec nie nabijaj sobie postów i nie pisz oczywistej prawdy. Jak pisze ze nie idzie to nie i dlatego pytam co zrobic.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Procedura dokładnie jak w pierwszym poście i wszystko ładnie poszło, moja jka jest już widoczna we flashtool. Dzięki.:D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sado26

    kris68 a jaka masz wersje systemu x86 czy x64? Bo ja mam x64 a w folderze z FT mam dwie ikony(zwykla i z koncowka x64)

    Przez przypadek wchodzilem w ta pierwsza i tez nie chcialo mi dodac J.Jak sie zorientowam i to poszlo bez problemu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x