Witajcie!
To mój pierwszy Android, więc nie kumam jeszcze wszystkiego.
Mój problem pojawił się nagle, nie grzebałem nic w telefonie. Jedyna rzecz, która się zmieniła to to, że od 25 grudnia mam nowy plan taryfowy. Telefon mam już od miesiąca i działał normalnie, ale do rzeczy.
Nie mogę zalogować się do konta samsung, usunąłem je i chciałem zalogować się na nowo, ale niestety nie udało się. Komunika, który się pojawia to "błąd sieci". Adres mailowy i hasło są na 100% poprawne.
Kolejna sprawa - padły aplikacje powiązane z samsung apps np. ChatON
Kiedy wchodzę w google play nie wyświetla się żadna miniatura, ale aplikacje mogę pobierać.
Podobnie z Facebookiem - nie wyświetlają się zdjęcia.
Gdzieś znalazłem, że ktoś radził, aby zalogować się poprzez 'znajdź moje urządzenie'. Niby się zalogowałem, ale nic się nie zmieniło. Na komputerze na konto Samsung loguję się bez problemu.