Skocz do zawartości
paszczakk

ROM [AOSPA 4.2.1] PARANOIDANDROID 3.0 (Feb09)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ciekawostka wypuszczona ze stajni parandroid, osobiscie uwazam, ze zasluguje na nowy temat, z uwagi na wprowadzenie futurystycznej nowinki jaka jest PIE.

    expanded desktop- zawsze i wszedzie, koniec z marnowaniem miejsca na Twoim ekranie dla przycisków ;)

    rom stabilny i warty polecenia, a na pewno przetestowania- jak działa widać na załączonym poniżej filmie.

    "juz nigdy nie uzyjesz przycisków"

    post-181982-14255716454259_thumb.png

    oryginalny watek na xda [AOSPA 4.2.1] PARANOIDANDROID 3.0 (Feb09) | Release candidate - xda-developers

    google plus parandroid https://plus.google.com/107979589566958860409/posts

    ROM

    Goo.im Downloads - Browsing maguro

    gapps

    Goo.im Downloads - Browsing gapps

    INSTRUCTIONS,

    1. FACTORY RESET

    2. INSTALL ROM, GAPPS

    3. WIPE CACHE & DALVIK CACHE

    4. REBOOT

    PA 2.99+ UPDATES DO NOT NEED A FACTORY RESET,

    BUT YOU NEED TO INSTALL GAPPS ASWELL.

    by wlaczyć PIE- ustawienia -> Toolbars ->Pie control -> przycisk power -> expanded desktop

    wszystko robisz na wlasna odpowiedzialność, nie ponosze odpowiedzialnosci za uszkodzenia sprzetu etc.

    bede sie staral aktualizowac linki, oraz tytul zgodnie z najnowsza wersja romu

    Edytowane przez paszczakk
    wlasnie mi goomanadzer pokazal aktualizacje- (srednio co dwa dni jest stable ver ;))

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Używam tego ROMu od kilku dni i PIE jest rzeczywiście fajny, ale niestety nie zastąpi normalnych przycisków na dole. Dużo łatwiej jest po prostu nacisnąć na przycisk niż użyć gestu wysuwającego PIE, a potem najechanie na odpowiedni klawisz. Tego się nigdy nie przeskoczy, dlatego ja uważam PIE jedynie jako ciekawostkę, a na co dzień używam normalnego layoutu.

    Co mnie najbardziej zaskoczyło w tym ROMie to bateria. Na poprzednim (AOSP R8) ledwo wytrzymywała jeden dzień, a tutaj po pierwszym naładowaniu do pełna spokojnie wytrzymała dwa.

    PS Zamknąłem stary wątek, bo nie był od dawna aktualizowany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jak wygląda stabilność tego ROMu? Zdarzają się lagi, jakieś drobne przycięcia przy pracy na kilku aplikacjach? Bluetooth działa sprawnie? Rzuciłem na szybko okiem na oryginalny temat na xda, ale nie zauważyłem na jakim kernelu stoi... Choć to bez znaczenia, bo wgrywam franco i po sprawie ;)

    Wysłane z mojego Galaxy Nexus za pomocą Tapatalk 2 i SwiftKey 3.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    osobiscie nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci, zadnych lagow, a bluetooth mi dziala bez problemu. mam drobne echo w sluchawce ale zmiana modemu powinna pomoc ;). na czystym romie quadrant pokazal taka sama wydajnosc co czysty nexus na stocku- wiec nie jest zle ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Pie można nie tylko mieć w PA, ale na kazdym innym romie który ma extended desktop (albo i nie, ale wtedy to bez sensu). Wystarczy zainstalować tą apkę: [APP] LMT Launcher v1.85 for GNex/Nexus4/Nexus7/GSIII/HD2 and more... (ROOT) - xda-developers

    Dzięki niej można wogóle przyporządkować gestom dużo funkcji.

    Co do samego pie - bajer fajny, ale tylko bajer. W normalnym codziennym użytkowaniu nie zastąpi jednak naturalnych przycisków. O wiele wygodniej i szybciej jest "tapnąć" w konkretny przycisk niż rozwinąć gestem i dopiero wtedy wybrać. Ale nie powiem pomysł fajny.

    edit:

    co do samego PA to rom bardzo fajny, i bardzo fajnie się rozwija, ale mi jakoś nie leży. Przede wszystkim dlatego, że jego główna zaleta, czyli możliwość dowolnego wachlowania dpi nie jest mi kompletnie potrzebna, a bez tego ten rom jest... zwyczajny :D W porównaniu natomiast do cm10.1, który użytkuję na co dzień, jakiś taki bardziej zlagowany.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @yaatzek tematem tego postu nie jest samo PIE tylko parandroid ktory umieszcza go w standardzie- a nowy temat sie jak najbardziej sie nalezal, szczegolnie ze aktualizacje poprzedniego tematu PA upadly na tym forum :) po za tym nie kazdy obserwuje xda-(jak ja na poczatku swojej znajomosci z androidem) przez co podstawowa stycznoscia z nowinkami, romami i kernelami uzyskuja poprzez to forum

    moze i cm10.1 chodzi nieco plynniej, jednak PA mi nie laguje, a PIE nie przeszkadza w codziennych dzialaniach. (moze to wynika z tego ze troche rzadziej siegam do telefonu od kiedy posiadam tablet), ale PIE cieszy moje oko- lubie jak pulpit jest tylko pulpitem bez paska powiadomien i przyciskow (dawno nie bylem czyms tak zachwycony w naszym systemie;))

    jest tego kolejny atut- mianowicie zaraz po sesji bede zmuszony oddac nexusa do gwarancji poniewaz na samoled wypalily mi sie obie belki(gorna i dolna), poniewaz gwarancja skonczy mi sie w lipcu<?> to nie bede ryzykowal wypalenia nowego ekranu- a zminimalizuje to dzieki PIE :) (ps. dolna belka mega smiesznie wyglada- lekko niebieski poblysk na wysokosc oryginalnego paska przyciskow, i od polowy tej wysokosci bardzo widoczne wypalenie- przez korzystanie z 240 DPI)

    co do DPI- mam takiego chroma, gmaila, facebooka i mapy jak na n7- mega wygodnie, i cieszy oko:DDD

    telefon dzieki temu przestaje byc tez obslugiwalny przez osoby trzecie ;)- mina szwagra (iManiac) gdy chcial sie pobawic była kompletnie bezcenna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Nie wiem za bardzo na co chcesz mi zwrócić uwagę. Nie kwestionuję założenia tego tematu, bardzo fajnie że powstał. Porównując to forum do np. samsunga s1 lub s2, to tutaj jest cisza i spokój jak na cmentarzu :E Natomiast co do pie, to sam autor tego wątku napisał, że było to jedną z przyczyn jego założenia.

    PA jest romem wyjątkowym z kilku względów, podałem moją subiektywną opinię, i jako ciekawostkę - aplikację z której wziął się PIE, i tyle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja nie zwracam Ci na nic uwagi ;) zwykla dyskusja

    dlaczego wszyscy sadza ze sie ich czepiam ;)? tylko wymieniam opinie i spostrzezenia ;)

    nigdy nie napisalem ze PA to autorzy PIE- tylko ze to futurystyczna funkcja ;) troche dopracowania i bedzie dla kazdego funkcjonalna ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yaatzek

    Ok, ok. I tak cm10.1 lepszy ;) (żart)

    Na początku ta zmiana dpi mi się podobała, jednak mam chyba za duże paluchy i ciężko mi było obsługiwać niektóre apki. Poza tym np. przeglądarka moim zdaniem wygląda najlepiej na gnexie w takim dpi jakim jest, no ale to jest oczywiście wszystko kwestia gustu i indywidualnych potrzeb.

    PA cenię bardzo za jego inowacyjność, bo tak na prawdę ok 90% romów jest kopią samych siebie, takim pomieszaniem z poplątaniem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nigdy nie napisalem ze PA to autorzy PIE

    Oni są autorami PIE, jeśli już można mówić o zapożyczeniu pomysłów to LMT bierze je od twórców PA:

    We hope this should make it clear now that we are not looking after LMT, in fact they're looking to us now: xda-developers - View Single Post - [APP] LMT Launcher v1.85 for GNex/Nexus4/Nexus7/GSIII/HD2 and more... (ROOT) --- which is cool, why not.

    Po drugie LMT jest dużo bardziej ograniczony. PIE dodaje o wiele więcej funkcji.

    Ogólnie pomysł jest fajny i na pewno dużo lepszy niż ciągłe wyłączanie i włączanie Expanded Desktop jak to ma miejsce w innych ROMach. Tutaj nawet w tym trybie smartfon jest dalej w pełni funkcjonalny, mimo że dostęp do najważniejszych funkcji jest trochę gorszy niż normalnie. Na pewno nie jest to funkcja którą można używać non-stop, bo już się parę razy przejechałem na tym, że przez brak paska notyfikacji nie zauważyłem, że ktoś coś do mnie napisał...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x