Skocz do zawartości
gooseberry2684

Problem z dzwonieniem i sms.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim Lg L5. Telefon jest w sieci Play. Gdy chcę wysłać sms, przez minutę się on wysyła, następnie wywala błąd, o niepowodzeniu wysłania. Jeśli chcę zadzwonić, nie ma sygnału, i telefon po chwili rozłącza rozmowę. Muszę w tej chwili muszę ponownie uruchomić telefon, i przez jakiś czas jest spokój, ale mniej więcej 5 razy w ciągu dnia muszę wyłączać telefon. Co ciekawe internet śmiga jak zawsze, nic się nie dzieje z nim. Myśląc, że to błąd w systemie, zaktualizowałem telefon do softu v10l, ale to niestety też nie pomogło. Bawiłem się z ustawieniami sieci, zmieniałem ją na orange, plus, ale zawsze to samo. Ustawiłem sieć na szukanie tylko WCDMA, też nic. Z adresem centrum sms podobnie. Wkurzony poszedłem do salony play, wymienili mi kartę, pomyślałem teraz będzie dobrze, ale problem pozostał... Chciałem zobaczyć czy winowajcą jest operator czy telefon, zmieniłem karty z innym telefonem, ale jak na złość wszystko przez cały dzień idealnie działa w obydwóch telefonach... Zadzwoniłem do playa, przyjęli zgłoszenie, które ma być rozpatrzone w ciągu 30 dni ; o, lecz jakoś czuję, że to telefon jakoś blokuje możliwość dzwonienia i pisania smsów. Proszę o szybką odpowiedź. Pomocy !!!

    Edit: Zauważyłem, że jeśli zadzwonię na ten telefon z innego numeru to działa to jak ponowne uruchomienie, rozmowy i smsy zostają odblokowane. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc :(( ?

    Edytowane przez gooseberry2684

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Witam, od jakiegoś czasu mam problem z moim Lg L5. Telefon jest w sieci Play. Jeśli chcę zadzwonić, nie ma sygnału, i telefon po chwili rozłącza rozmowę. Muszę w tej chwili muszę ponownie uruchomić telefon, i przez jakiś czas jest spokój

    Zauważyłem, że jeśli zadzwonię na ten telefon z innego numeru to działa to jak ponowne uruchomienie, rozmowy i smsy zostają odblokowane.

    Mam L5tke z PLUSA i nie mam takich problemów natomiast na L7 z PLAY jest tak samo jak u Ciebie na L5. Obstawiam, że jest to jakiś błąd oprogramowania. Jest to strasznie denerwujące. Próbowałem ubić aplikacje telefon ale to nie pomaga. Pomaga albo restart urządzenia albo telefon z innego numeru na L7 wtedy to się odblokowuje :zdziwko: Jakieś rady? jak dla mnie śmierdzi serwisem...>:(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Widzę, że wszyscy się aż palą do pomocy :P Czy jest tu ktoś kto się na tym zna ... ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    arekm

    Ja do swojego L5 wgrałem nie brandowany soft ze strony LG (abonament w play) i jest to samo.

    Jak zadzwonię z innego telefonu L5 odblokowuje się i można dzwonić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cukiel

    to nie jest problem z telefonem tylko problem z siecia PLAY. Ja i moj kumpel z klasy posiadamy telefony w tej sieci i rownież zdarza sie coś takiego dość często :) ja posiadalem wtedy GALAXY ACE a on Motorole milestone gdy zmienilismy tlefony na L5 i L9 problemy dalej wystepuja,najprawdopodobniej siec P4 musi wymienic Ci katre SIM lub zresetowac numer na centrali skontaktuj sie z nimi poprzez FB lub teleonicznie. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zoon02

    Witam mam ten sam problem w jakis roznych odstepach czasu telefon nie chce zadzwonic ani wyslac sms. po uruchomienu ponownym lub po odebraniu polaczenia przychodzacego problem znika. jest to strasznie denerwujace. wymienilem karte sim zrobilem factory reset i dalej to samo . zglosilem problem do biur a obslugi klienta i wczoraj oddalem tel na gwarancje..zobaczymy jak wroci od lg moja l5-tka. ciekawe czy dalej to samo. dziewczyna ma galaxy s advace i zero takich problemów. sam juz nie wiem czy to wina tel czy sieci:wsciekly:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zoon02

    Witam dzis zadzwonilem do playa na BOK opisalem problem nastepnie zadzwonil do mnie gosciu z dzialu serwisowego i wlaczylem sobie tylko zeby SIM logowal sie tylko i wylacznie na nadajniki sieci Play pomijajac orange i plus zobaczymy czy problem ustapi oczywiscie sprawdze to jak roci moje l5 z serwisu zobaczymy co tam mi pogrzebia. DOdatkowo wynegocjowalem -10zl na 2 miesiace z abonamentu w ramach rekompensaty. Zobaczymy czy to cos pomoze mam nadzieje ze tak.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam 3 telefony w Play. Milestona, ACEa, i L5, w motce mam CM7 w Samsungu CM10 a w L5 stock od Play. W żadnym nie mam takiego problemu, czasem na zadupiu gubi sieć ale odkąd ustawiłem sieć na stałe na Plusa nie mam żadnych problemów. Ciekawe co jest przyczyną tych problemów skoro występują u tylu osób.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Bula
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

    Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    problem z...[/WARNT]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x