Skocz do zawartości
Merilot

Xperia J - pierwszy smartfon (pytania i wątpliwości)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

We wtorek/środę otrzymam swój pierwszy smartfon z androidem, czyli Xperie J (z t-mobile) i chciałbym wiedzieć, co powinienem zrobić, żeby telefon działał jak najlepiej, tzn. jakie zbędne aplikacje usunąć, co przydatnego zainstalować, czy wgrywać nowszego androida (o ile jest) itp. Jakieś cenne rady by się przydały, gdyż jestem laikiem jeżeli chodzi o smartfony i androida (najlepiej bez utraty gwarancji).

Pozdrawiam.

Edytowane przez Kolos28
Temat był nie do końca treściwy, nie zgodny z regulaminem

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
MatteQ

Po co od razu masz cos zmieniac? No chyba ze zmienic rom z brandowanego t-m na oryginalny ale wtedy tracisz gware. Ostatnio slyszalem o jakims custom kernelu dla J'ki, pewnie mozna podkrecic procka. W sumie co bys z systemem robil to jest ryzyko uwalenia fona i utraty gwarancji.

Wyslane z mojego 70.6 za pomoca Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@up

Jak już odpowiadasz to nie wprowadzaj ludzi w błąd. Zmiana firmware na niebrandowany nie powoduje utraty gwarancji. Było walkowane milion razy. Wracając do tematu. Na początku nie zmieniaj nic. Po używaj jakiś czas i sam będziesz widział co usunąć a co Sobie dograć.

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Po co od razu masz cos zmieniac? No chyba ze zmienic rom z brandowanego t-m na oryginalny ale wtedy tracisz gware. Ostatnio slyszalem o jakims custom kernelu dla J'ki, pewnie mozna podkrecic procka. W sumie co bys z systemem robil to jest ryzyko uwalenia fona i utraty gwarancji.