Skocz do zawartości
staryczłowiek

Ustawienia wi-fi

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Z góry proszę o cierpliwość ale jestem po raz pierwszy posiadaczem telefonu z androidem. Mam problem z połączeniem wi-fi ze swoją siecią. Telefon widzi sieć, pokazuje się ikonka sieci ale nie działają żadne strony www. Router mam zabezpieczony hasłem a mac adres jest dodany do listy. Nie jestem informatykiem więc nie wiem co więcej mógłbym zrobić żeby korzystać z wi-fi. Pewnie problem leży w ustawieniach routera ( tp-link wr-340g). Przepraszam jeśli powieliłem pytanie i z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

poszukaj tematu o nazwie podobnej do: routery działające z androidem i sprawdź, czy nbie jest na czarnej liście.

Czy w routerze masz włączony DHCP, znaczy, czy na komputerze musiałeś ustawiać adres IP, czy dostajesz go od routera?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zassaj wifi manager z marketu. On ladnie pokazuje stan polaczenia i ewentualne bledy , mozna zarządzac wifi za jego pomoca.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zassałem managera ale nie pokazuje żadnych błędów w połączeniu a strony internetowe dalej się nie otwierają. Nie wiem co mam dalej robić

---------- Post dołączono o 20:07 ---------- Poprzedni post napisano o 19:50 ----------

poszukaj tematu o nazwie podobnej do: routery działające z androidem i sprawdź, czy nbie jest na czarnej liście.

Czy w routerze masz włączony DHCP, znaczy, czy na komputerze musiałeś ustawiać adres IP, czy dostajesz go od routera?

Jeśli chodzi o router to jest na liście zgodnych z androidem. Adres IP mam pobierany od dostawcy internetu ( kablówki) . Z tego co się zorientowałem to w kompie w szczegółach połączenia sieciowego mam zaznaczone DHCP. Czy można coś zrobić żeby net przez wi-fi zaczął mi chodzić. Z góry dzięki za każdą odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Telefon widzi sieć, pokazuje się ikonka sieci ale nie działają żadne strony www