Skocz do zawartości
bojowniczek

Telefon nie włącza się - zwiesza się na białym ekraniei przy wejściu w hboot.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Mam problem z moim HTC Desire. Telefon uruchamia się, ale zawiesza się na pierwszym białym ekranie z logiem HTC i już dalej nie rusza. Chciałem zrobic twardy reset ale przy wejściu w hboot nie reaguje kompletnie na nic. Co do historii to wymieniona jest płyta główna na nową (wymieniło mi ją regenersis przy awarii mikrofonu),a ostatnio jak zmieniłem operatora to chciałem zdjąć simlocka i dałem go do serwisu(już nie regenersis). Tam podobno coś wariował przy próbie, ale wymienili znowu płytę główną.Jak włączyłem pierwszy raz to włączył się, ale zawiesił przy kreatorze ustawień i od tamtego momentu nic.

    Proszę o pomoc, bo już nie wiem co robić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli zaraz po odbiorze telefon nie działa to zanies go do tego serwisu i niech robia jeszcze raz .

    PS. Rozumiem ,ze w HBOOT próbujesz poruszać sie przyciskami głosnosci

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mari95

    Jeżeli nie próbowałeś to wejdź do HBOOT (głośność w dół+włącznik telefonu) i podłącz usb poruszając się przyciskami głośności i zatwierdzając przyciskiem power. Ściągnij RUU (oryginalne radio[soft] dla Desire). Jeżeli nie bawisz się w root oraz wgrywanie romów to polecam wziąść Androida 2.3.7 (najwyższy) na Sense 2.0 dla HTC Desire. Włączasz na komputerze pliczek i zaczynasz wszystko zatwierdzać potwierdzając update i telefon zaczyna instalować. Można to robić w HBOOT i normalnie przy użytkowaniu (USB+Tryb debugowania). To działa gdy chce się także oddać telefon na gwarancję i usunąć jakie kolwiek ślady zabawy w systemie ale również update i wskrzeszenie. Pozdrawiam i udanego ratunku. :)

    EDIT: Operacja ta zajmuje łącznie z przyszykowaniem ok.5min. Telefon długo będzie się uruchamiał po tej operacji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W okresie gwarancyjnym firma HTC lub jej upełnomocniony przedstawiciel w stosownym czasie, dokonuje – wedle własnego uznania – naprawy lub wymiany wadliwego Produktu, bezpłatnie i zgodnie z postanowieniami paragrafu

    6. Naprawa lub wymiana może wiązać się z zastosowaniem podzespołu zregenerowanego

    wiec to, ze masz wymieniona plyte glowna nie znaczy wcale ze jest ona sprawna.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x