Telefon czeka na kąpiel w ultradźwiękach.
Odradzam iść z tym bezpośrednio do Samsunga(lepiej oddać to do lokalnego serwisu w którym zrobią dokładnie to samo)
Ja oduczyłem się oddawać urządzenia które "popsułem" z mojej winy do głównego serwisu po tym jak jeden idiota rok temu w lany poniedziałek postanowił wylać na mnie wiadro wody - laptopa miałem pod kołdrą. Po tej akcji płyta główna zalana w cholerę (laptop ruszał ale np. mylił klawisze zamiast "a" wpisywał wielokrotnie poprzednio wciśniętą literę) Gdy Panowie z serwisu (musiałem zapłacić za wymianę płyty głównej i klawiatury) oddali mi sprzęt po miesiącu coś tam strzeliło w matrycy więc poszedłem z gwarancją do tego samego serwisu i po tygodniu odesłali powód: Uszkodzenie spowodowane przez użytkownika, zalanie płyty głównej blablabla....(nie pamiętam dokładnie )
Tak więc jeśli nadal chcesz mieć gwarancję śmigaj do jakiegoś lokalnego serwisu ;]