Witam.
Jak wspomniałem w temacie... Oddałem moją Xperie P do serwisu (a konkretniej oddałem ją do t-mobile).
Wszystko było ok myślałem, że wszystko szybko pójdzie bez najmniejszego problemu.
Po 2 tygodniach oni (t-mobile) do mnie zadzwonili z wiadomością, że serwis uznał to* jako uszkodzenie mechaniczne i chcą za naprawę 550zł. I co mam teraz zrobić, ponieważ telefon wcale mi nie spadł ani nic w tym rodzaju. I nie rozumiem jakim cudem to może kosztować tyle pieniędzy.
Słyszałem także o odwołaniu się prosto do sony, ale to ma trwać mniej więcej 3 miesiące.
Jest na to inny sposób? A może ktoś wie jaki jest koszt naprawy w ''normalnym'' serwisie?
*gniazdo słuchawkowe- jak lekko poruszę kablem dźwięku nagle niema, tak jakbym po prostu wyjął kabel.
błędne wykrywanie sprzętu - zamiast komputera telefon wykrywał ładowarke.
Z góry dziękuje za Informacje 😉