Skocz do zawartości
dziobak855

Wyświetla się komunikat: "The device was rebooted due to problem with telephony layer"

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie!

    Jak w temacie - już kilka razy (jakieś 4-5 razy w ciągu dwóch miesięcy) miałem taki problem z moją Defy.

    Telefon samoczynnie się zrebootował i wyświetlił "The device was rebooted due to problem with telephony layer".

    Nie jest to powiązane z ROM-em (zdarzyło się i na CM7.2 i na CM10), ani z siecią (w międzyczasie przeszedłem z Orange do Play - rebooty były w obu).

    Czy ktoś miał może taki problem?

    Coś pada w telefonie?

    Poza tymi restartami wydaje się funkcjonować poprawnie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Popraw nazwę tematu, bo zaraz upomni Cię moderator. :)

    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten bug (bo bugiem jest i zowie się "data connection bug") występował na cm10, no ale dobra. Nigdy czegoś takiego nie miałem, ale kiedyś komuś na xda pomógł reboot z polecenia użytkownika. Zaś innemu pomógł wipe data w stockowym recovery. Jeśli nie pomoże, no to flash do froyo. :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Meler

    ja własnie miałem raz taki problem, i to właśnie na cm10. Jednak nie powtórzył się juz

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jakoś nie chce mi się wierzyć, że ten bug (bo bugiem jest i zowie się "data connection bug") występował na cm10, no ale dobra.

    No właśnie dziś miałem na CM10 (po dwóch dniach od instalacji). Szkoda że nie zrobiłem screenshota :)

    Wcześniej przez ponad pół roku miałem CM7.2 i problem wystąpił 3-4 razy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

    Myślałem, że to może jakiś problem z hardware'm...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zawsze zdawało mi się, że to występuje tylko na kernelu GB, jak widać ciągle się czegoś uczymy. :)

    Na xda kiedyś mieli taki problem, o ile dobrze pamiętam to podobno wersja od maniaca eliminuje data connection buga.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tomo_s

    No i coś mnie od jakiegoś czasu męczy RIL bug. Wstępne obserwacje pokazują, że dzieje się to głownie na kartach Orange Dzień z plusem był OK. Co ciekawe problem pojawia się w pewnych konkretnych punktach miasta. Jadę sobie do pracy, staję na światłach przy Lubelskim Zamku i pojawia się komunikat błędu. Dzieje się to zarówno na CM10 jak i CM11. Tymczasowo wrzuciłem brandowanego stocka Orange (czyli to co miałem pierwotnie) i będę dalej obserwował bo mnie to drażni nieco.

    EDIT:

    Na stocku problem także występuje z tym, że nie pojawia się żaden komunikat a telefon się po prostu restartuje.

    Zostawiłem go w serwisie bo mam jeszcze jakieś 2 tygodnie gwarancji. Zobaczymy co z tego wyniknie.

    Edytowane przez tomo_s

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pyrosh

    Moja motka z dwa razy załapała reboota w takim wykonaniu na cm11 od Quarxa (5.12). Jakoś mnie to nie wkurza :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x