Skocz do zawartości
jachas3d

Prestigio Multipad 7 pmp5770d/Problem- gry się tną

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

jestem nowy w temacie tabletów stąd moje pytanie: oglądając różne prezentacje i czytając recenzje widziałem jak autorzy grają w różne gry (Angry Birds) a nawet w miarę skomplikowane graficznie(Arcane LEGENDS, Trials extreme 3) i im się nie cieły lub tak twierdzili, na moim modelu bywa różnie angry birds czasami chrupnie delikatnie ale takie Trials extreme 3 czy wspomnianie wcześniej arcane tną się. Czy inni użytkownicy tego tabletu mają tak samo? Kupując myślałem, że pogram sobie w Vice City, mam o tym zapomnieć? Pozdr for all

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Man ten tablet i vice city na max detalach + cienie chodzi bez zacinek. Trial extreme rowniez dziala dobrze, a angry birds nie gralem xD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. a dokładnie tą wersje pmp5770d ( bo ja chciałem pmp5770c ale skusiłem się na tą bo miała więcej pamięci)?

2. to mnie zaskoczyłeś, trials extreme 3 cięło się a po aktualizacji do jelly bean w ogóle nie da się zainstalować, tak samo benji bananas oraz Vector, za to jakieś buggy racing (gierka 3d o wyścigach quadów) chodzilo idealnie a po update tak samo jak tamte, nawet VLC player nie działa (MX mi się nie podoba ale nie mam teraz wyjścia), Vice City sprawdzę dopiero w niedzielę, a mam rozumieć, że to, że większość aplikacji nie działa na jelly bean lub nie da się ich pobrać jest przejściowe i to naprawia?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1.tak

2. trial extreme chodzi dobrze, nie jest to 60 kl/s ale gra sie komfortowo, vice city idealnie. Nie aktualizowalem androida, wiec moze w tym tkwi twoj problem ? Postaram sie zrobic gameplay z tych gier i dam tutaj linka ;) Ale mysle ze najwczesniej we wtorek, bo teraz mam duzo pracy ;p

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi