Cieszy że taka giera wychodzi z pod polskich rąk 🙂 Myślę że dobrą formą promocji byłaby wspomniana wcześniej wersja Lite, zresztą chyba to już stało się standardem, żeby w ten sposób reklamować komercyjne aplikacje. Dobrą formą promocji będzie zapewne również ciągłe aktualizowanie i dopieszczanie gierki.
Piszesz o okradaniu "kolegi z podwórka" mam nadzieję że sam dasz dobry przykład nie chcąc robić tego wobec nas i cena na Allegro będzie adekwatna do polskich realiów zarobkowych, a nie ta przystosowana dla kolegów zza naszej zachodniej granicy czy też zza oceanu - 4,99 tyle że w PLN byłoby na pewno uczciwą ceną.
A tak w ogóle GRATULUJĘ! Wykonaliście naprawdę kawał dobrej roboty. Jestem ciekaw czy inżynierowie w Mountain View już się w nią zagrywają... 😉
PS
Zwiększcie obszar aktywności strzałek od zmiany trasy i pojazdów bo obecnie trzeba w nie bardzo precyzyjnie trafiać. Kolejny błąd jaki wychwyciłem to gdy podczas gry wciśniemy przycisk "menu" to gra nie do końca nam się zamyka, muzyka gra dalej w tle, a przy próbie powrotu do gry możemy już tylko wcisnąć potwierdzenie wymuszenia zamknięcia aplikacji.
EDIT:
Po tym jak trochy pograłem muszę przyznać rację osobom wcześniej tu narzekającym na gaz pod trackball'em - to zdecydowanie niefortunne rozwiązanie. W szczególności na HERO gdzie trackball jest nieduży i wżyna się w palec co powoduje, że już po kilku/kilkunastu minutach naprawdę odechciewa się grać. Proponuje bardzo proste rozwiązanie tej sprawy - wystarczyłoby odwrócić działanie trackball'a, tzn. gdy nie jest on wciśnięty mamy wtedy włączony gaz, natomiast gdy go wciśniemy wtedy na ten czas akceleracja zostaje wyłączona.
Kolejna sprawa która niezbyt przypadła mi do gustu to wibracje podczas uderzenia w bandę, są one zdecydowanie zbyt mocne.
Muszę pochwalić menu gry, prezentuje się ono doskonale. Grafiki przedstawiające poszczególne trasy są świetne, potrafią same sobą zbudować klimat do gry 😉