Skocz do zawartości
Brinkor

Jak zrootować LG P990 z oficjalnym Androidem 4.0.4 ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Z góry przepraszam za głupie pytania, ale jestem laikiem w tych sprawach.:E

Chciałbym zrootować mojego LG P990 z wgranym oficjalnym Androidem 4.0.4 przez program LGMobile Support Tool.

Wiem, że do tego potrzebny jest program All-In-One Toolkit 5.0 [TOOL] All-In-One ToolKit v5.0 |KDZ FLASH|ROOT|Repartitioning|SmartFlash|DualBoot - xda-developers , ale nie jestem pewien co dokładnie mam zrobić(czy wybrać opcję nr 3 czy może nr 8, wydaje mi się, że 3, ale nie jestem pewny).

Czy mógłbym prosić o instrukcję krok po kroku jak zrootować ten telefon, z pomocą tego narzędzia?

I jeszcze jedno pytanie, jak wgrywać później na niego romy?

Proszę o jak najszybszą odpowiedź i z góry dziękuję :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem czy w przypadku ICS'a jest tak samo, ale ja roota wgrywałem przez SuperOneClick, możesz też spróbować. Natomiast jeśli chodzi o wgrywanie romów to metoda jest następująca:

1. Na zrootowanym już telefonie, pobierasz i instalujesz z marketu "Rom Manager".

2. W tym programie wybierasz opcję "Zaflaszuj ClockworkMod Recovery".

3. Wybierasz "Zrób backup ROMu" (na wszelki wypadek).

4. Wybierasz "Zainstaluj ROM z karty SD", po czym wybierasz z odpowiedniej lokalizacji rom który chcesz zainstalować.

5. Tyle.

W przypadku punktów 3,4 możesz je wykonać z poziomu recovery, a więc włączając telefon z przytrzymanymi przyciskami POWER i VOLUME-.

Ważna jest jeszcze sprawa jaki ROM chciałbyś wgrać, ponieważ np. CM10.1 zainstalujesz w ten sposób na zrootowanym ICSie raczej bezproblemu, ale już z cm7.2 nie będzie tak łatwo, ponieważ on wymaga bootloadera ze starszego androida (froyo, gingerbread).

Tu przesyłam pomocny filmik w którym elegancko pokazane jest jak się wgrywa romy i rootuje telefon, z tym że na androidzie 2.3.4, no ale może ci pomoże:

http://www.youtube.com/watch?v=yH3qKLXqdSg

Udostępnij tę odpowiedź