Myślę że nie ma co bawić się w serwis asusa, wyjadą wam z taką ceną że szkoda gadać. Sorry ale co jak co mogę darować, ale nie prawie 300 zł za transport tabletu, i łaskawe spojrzenie "profesjonalisty". Jest to po prostu nie możliwe jak Asus traktuje swoich klientów. Oni chcą za wszystko brać pieniądze poszkodowanych użytkowników, dobrym przykładem jest to że choć na petycji w sprawie NVflash jest ponad 1000 głosów, oni mówią że NVflash jest zbyt niebezpieczny, i że można nim zepsuć sobie tablet :zdegustowany: , a sami kasują 1100 zł za uceglone tablety w których tryb APX w dalszym ciągu działa.
Tutaj macie link do sklepu z częściami do TF300T, wyjdzie to sporo taniej niż po wysłaniu do Asusa. Nie ma co liczyć na to że uznają gwarancję. Chociaż była taka sytuacja że koleś z Infinity wgrał sobie kernel 1,9GHz, po czym spalił mu się procesor. Normalnie wymienili płytę główną na gwarancji. Oczywiście tablet był odblokowany, bo inaczej nie zainstalował by żadnego Custom Kernela 😉. Wydaje mi się że się bali że sprawa zostanie nagłośniona, tak jak Samsung kiedy to koleś włożył swojego Galaxy S3 do mikrofalówki :facepalm: . Nie wiem jak wy to chcecie załatwić, ale ja dokupiłem sobie docka w Grudniu, i nie miałem z nim żadnego problemu. Myślę że można by do nich wysłać ten tablet razem ze stacją dokującą pod pretekstem że śrubki w klawiaturce są zbyt mocno przykręcone.