Bylem w salonie i pytalem sie jak to jest z ta wymiana na nowy model.
W takim wypadku telefon i tak idzie do serwisu i tam wydawana jest ekspertyza dot. usterki i podejmowana jest decyzja o wymianie na nowy model.
Nie odbywa sie to na zasadzie ze idziesz do salonu i mowisz prosze mi wymienic tel. na nowy bo ten jest zepsuty....
Mylisz się kolego, serwis nie jest uprawniony do wydawania takiej ekspertyzy, jak chcesz to zadzwoń do Regenersis i się dowiesz, lib napisz do HTC to Ci odpowiedzą. Jako że to salon Play sprzedał Ci wadliwy telefon to on ponosi za to odpowiedzialność i to do nich składasz tą reklamację. Przechodziłem już przez to i wiem. Możesz też zapytać Rzecznika Praw Konsumenta on Ci to ładnie wytłumaczy. Wiadomo że Play będzie wysyłał telefon do serwisu bo nie mają nawet takiej wiedzy że jest to nieprawnie robione. Serwis jest od naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej, nie ma prawa wystawiać takich ekspertyz. W salonach czy też w sklepach nie wiedzą nawet jak to prawo działa, i nie mają prawa przekazać telefonu do naprawy skoro żądałeś jego wymiany na nowy. Poczytaj trochę w necie to sie dowiesz co to jest niezgodność towaru z umową.
Tyczy się telefonu kupowanego na abonament jak i w wolnej sprzedaży.
Wymiana towaru na nowy - prawa konsumenta
Federacja Konsumentów - poznaj swoje prawa
Nasz kraj jest taki porąbany że to klient musi udowadniać jakie ma prawa i jeszcze ich do tego przekonywać lub straszyć urzędami. Ale daje rezultat bo sam to już przechodziłem i wystarczy tylko się trochę na tym znać.