Skocz do zawartości
PKPL

Wariujący ekran w LG P895 VU

    Rekomendowane odpowiedzi

    PKPL

    Witam,

    posiadam LG Swift Vu już około 3 miesięcy i póki co byłem bardzo zadowolony z tego telefonu.

    Jednak od jakichś dwóch tygodni występuje u mnie (z bardzo różną regularnością) bardzo kuriozalny i irytujący zarazem problem. Otóż ekran, bez żadnego ostrzeżenia, zaczyna żyć swoim życiem. Przesuwają się pulpity, uruchamiają aplikacje, na ekranie blokady jest efekt jakby ktoś w sposób losowy dotykał ekranu co chwila w innym miejscu. Podczas występowania tego efektu ekran jest niemal nieczuły na moje polecenia. Co ciekawe, ani restart, ani wyłączenie telefonu na dłuższy czas nie pomaga- jedynym pewnym sposobem na pozbycie się tej przypadłości jest naładowanie tel. do 100%- wówczas efekt ustępuje i na kilka dni jest spokój... :mad:

    Zjawisko to zatem musi być w jakiś sposób powiązane z baterią (która trzyma mi bardzo dobrze), choć występuje przy różnych stopniach naładowania (pierwszy raz blisko rozładowania, potem różnie, dziś przy pięćdziesięciuparu procentach)... :mur:

    Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? I czy macie jakiś pomysł co z tym zrobić?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie zdarzają się problemy z odebraniem połączenia (brak reakcji na dotyk), ale to dlatego że wywala mi moduł android phone....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    jakie macie soft ?

    Ma to jakieś znaczenie, moim zdaniem raczej nie odnoszę wrażenie że piszesz te głupawe posty tylko po to by nabijac licznik postow.

    Myślę że to nie jest sprawa programowa tylko problemy sprzętowe w innym wypadku większość z nas miała by takie problemy, bez serwisu raczej się nie odbędzie.

    Ma ktoś wogóle jakieś doświadczenia z serwisem lg odnośnie modelu VU

    Wysyłane z mojego LG-P895 za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PKPL

    Soft standardowy, P89510e, bez modyfikacji, których z resztą do Vu brak.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    duże ma znaczenie soft, bo mi się tak działo na 10c po aktualizacji do najnowsze problem znikł i tak miałem tez pod ładowarką, wiec za nim coś o mnie napiszesz poczekaj aż ja coś napisze ;]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ma to jakieś znaczenie, moim zdaniem raczej nie odnoszę wrażenie że piszesz te głupawe posty tylko po to by nabijac licznik postow.

    Myślę że to nie jest sprawa programowa tylko problemy sprzętowe w innym wypadku większość z nas miała by takie problemy, bez serwisu raczej się nie odbędzie.

    Ma ktoś wogóle jakieś doświadczenia z serwisem lg odnośnie modelu VU

    Wysyłane z mojego LG-P895 za pomocą Tapatalk 2

    Kolego serwis to istna panaroja zrobia ci tylko restart i powiedza ze nie ma problemu, ze oni go nie wygrywaja.. serwis nie polecam ale.co mozesz innego zrobic. Mozesz sam zrobic hard reset.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    lub wgrać nowsze oprogramowanie jeżeli tego nie zrobiłeś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    TheMrDanonek czytaj ze zrozumieniem posty w tym temacie bo tak jak napisałem piszesz głupoty autor tematu napisał

    Soft standardowy, P89510e, bez modyfikacji, których z resztą do Vu brak.

    Więc ma najnowsze oprogramowanie co ma wgrać nowszego jak ma najnowsze oprogramowanie. Widzę ,że licznik postów skoczył Ci o kolejnego bzdetnego posta niewnoszącego nic do tematu

    Co do serwisu naszego LG okazuje się ,że nie potrzeba wysyłać do Mławy. Dla przykładu w Łodzi autoryzowanym serwisem jest firma Art Media na którą nie mogę złego słowa powiedzieć . Z ciekawości dzisiaj zadzwoniłem i potwierdzili że można przynieść do nich VU w ramach gwarancji.

    Miałem jakiś czas temu z nimi styczność przy okazji uszkodzonego SE obsługa i naprawa na wysokim poziomie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    PKPL
    Miałem jakiś czas temu z nimi styczność przy okazji uszkodzonego SE obsługa i naprawa na wysokim poziomie.

    O, to dobra wiadomość, bo jutro zanoszę do nich Xperię J mojej dziewczyny i nie wiedziałem czego się spodziewać po ich serwisie ;)

    Jeżeli chodzi o moje Vu to na razie wszystko wróciło do normy. Za kilka dni pewnie znowu "niewidzialna ręka" zacznie wyczyniać cuda na ekranie, ale wtedy spróbuję walnąć Hard reset. Jeżeli i po nim sytuacja się powtórzy, pewnie zawitam do serwisu...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x